metalic spuiten met compresor?

nou zoals me topic naam al vertelt

is het mogelijk om met een compresor metalic te spuiten?

zo jah ook gewoon prof achtig als je der de tijd voor neemt :)



ig vast erg bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ja, dat is het. Resultaat is waarschijnlijk ook mooier als uit spuitbus.
Probleem is de prijs, minstens 60 euro per liter.
 
kan je dan toch verdunnen ? kom je zeker toe.
ik heb zelfs gehoord dat ze een ford focus spuiten met nog geen 2 liter verf, maar als het klopt :X
 
Last edited:
Als we dan toch bezig zij met metalic lakken.

Zijn er ook iets van kleurlijsten online voor metalic lakken? Ik ben namelijk op zoek naar metalic gif groen.

om terug te komen op topic starter.
is het mogelijk om met een compresor metalic te spuiten?
Mijn auto is metalic paars en heeft schade gehad. Deze hebben ze ook overgespoten met compressor. Dus het kan wel. Maar zo als gezecht werd... Je betaalt er wel voor. Maar je werkt wel met auto lakken. En 1 liter is genoeg voor een fixe scooter.

Of het netjes word? Ik zou een hele fijne spuit kop halen. Die zijn van plastic. Je heb er wel meer tijd voor nodig om je scoot te spuiten. Maar je zal minder snel zien waar en hoe( horizontaal/vertikaal) je hebt gespoten.
 
ErwinB said:
Een beetje goede spuiter kan een complete scooter met een kwart liter lak spuiten.


60€ de liter... amateur gebruikt halve liter voor een scoot? ben je voor 30 euro klaar.. is nie duur

of je doet wat een kameraad van mij deed.. je gaat naar een autoschadeherstelbedrijf en je vraagt of ze nog wat restverf metallic hebben...kun je zo een halve liter meekrijgen als je mazzel hebt :D
moet je alleen een compressor en spuitpistool hebben
 
de hoeveelheid van de lak hangt dus af van welke kleur je gebruikt en hoeveel lagen je wilt hebben liever wat meer spuiten en goede dekking vind trouwens een kwart liter wel extreem weinig voor een scooter
 
Back
Top