Met de scooter naar Spanje

vergeet niet voorop ofzo een rekje te maken, met daarin een reserve tankje, in franse boerenstreken zijn niet om de 2 km tankstations (naja misschien ook wel maargoed)
 
Originally posted by PowerFreak
Ja je kan toch via luxemburg, door of langs de franse alpen. Is eigenlijk ook nog wel noord-frankrijk....

Wat leren ze jullie op school zeg???

Dat de Alpen die bij Luxemburg beginnen??? :# :# :#
 
ik ga vanaf luxemburg frankrijk in naar thionville ->metz ->toul -> dijon -> chalon -> macon -> lyon -> vienne -> valence -> montelimar -> nimes -> montpelier -> sete -> beziers -> narbonne -> perpingnan -> spanje

ik bedoelde eigenlijk dat ik niet van plan ben om in de buurt van parijs te gaan rijden
 
Respect idd als dit lukt, het is ver maar wel te doen.. Als je echt goede plannen en routes en goed voorbereid bent moet je het zeker doen.. Ik heb ooit op een dag 385 KM gereden en dat was wel te doen (met iemand achterop) Maar toen ik naar Haarlem ging rijden kwamen er vlammen uit me uitlaat dit was erg mooi vlammen van 10 cm uit mijn std ice uitlaat.. Maarja ik wens jullie veel succes!

Greetz,
 
Last edited:
Originally posted by dna glacius
ik ga vanaf luxemburg frankrijk in naar thionville ->metz ->toul -> dijon -> chalon -> macon -> lyon -> vienne -> valence -> montelimar -> nimes -> montpelier -> sete -> beziers -> narbonne -> perpingnan -> spanje

ik bedoelde eigenlijk dat ik niet van plan ben om in de buurt van parijs te gaan rijden

:X wat een omweg maak je dan!
 
Originally posted by Hilly
jullie zijn serieus gek in je knar. wat als onderweg 1 verrot gaat ofzo. ik was al blij dat ik 2 jaar geleje met me giet 70 waddinxveen-nunspeet en terug overleefd had. zorg maar eerst dat je ALLES zelf kan doen (onderhoud/cilinder vervangen). en met bagage is ONDOENBAAR. tenzij je 1 paar klere mee neemt :?

Mijn achterwiel lagers waren toen gescheurd :(

Heel me achteras naar de klote, pa gebeld en verder reizen bij iemand achterop.
 
Originally posted by SR Max Biaggi
:X wat een omweg maak je dan!

Wat lul jij nou dan?

Hij noemt gewoon de autoroute du soleil op...
Dat is iig wel de weg voor de auto. En je maakt mij niet wijs dat jij de weg via B-wegen uit je kop kent! Dus dit is iig wel redelijk rechtstreeks!
 
Originally posted by |Roy|
Wat lul jij nou dan?

Hij noemt gewoon de autoroute du soleil op...
Dat is iig wel de weg voor de auto. En je maakt mij niet wijs dat jij de weg via B-wegen uit je kop kent! Dus dit is iig wel redelijk rechtstreeks!

hij gaat eerst richting lyon.... day ligt in oost FRK.... beetje verkeerde kant. en de route du soleil daar mag je niet rijden. je zult provenciaal moeten rijden
 
Originally posted by SR Max Biaggi
hij gaat eerst richting lyon.... day ligt in oost FRK.... beetje verkeerde kant. en de route du soleil daar mag je niet rijden. je zult provenciaal moeten rijden

De Route du soleil gaat via het oosten van Frankrijk 8P
En mag je daar niet rijden, dat meen je niet :|
 
Originally posted by zjonnie
De Route du soleil gaat via het oosten van Frankrijk 8P
En mag je daar niet rijden, dat meen je niet :|

dus jij zou op de scooter over de route du soleil gaan??

en ik zei dat lyon niet op de route naar spanje ligt, lyon ligt meer in het OOSTEN van FRK, ik zei ook niet dta de route dus soleil in het oosten lag dus....... lees eerst goed
 
Originally posted by zjonnie
Snap jij hem nou niet of ik :?
DUH SARCASME :|

:? het gaat over het feit dat DNA-Glacious met de scooter naar spanje wil. nu zegt er iemand dan moet je over de route du soleil8P

en als je naar spanje wil moet je toch echt naar (zuid)WEST FRK ipv OOST.....
 
Back
Top