Membraan gedraait @ mina

zie laatste foto :p

er zijn wel mina blokjes met een pia membraan hoor, ik ken er al een aantal.

Das een mina membraam @ pia, en dus neit een pia membraam of pia-style membraam @ mina:p

Maar idd ik zat te kijken en een pia membraam @ mina is teveel werk, en of het vooruitgang heeft is nog maar de vraag.
Maar mina membraam @ pia-style, iemand daarmee getest?
 
Das een mina membraam @ pia, en dus neit een pia membraam of pia-style membraam @ mina:p

Maar idd ik zat te kijken en een pia membraam @ mina is teveel werk, en of het vooruitgang heeft is nog maar de vraag.
Maar mina membraam @ pia-style, iemand daarmee getest?

Jaa bekijk de foto's,

Is mijn carter van vorig jaar,Waar het mij omging,Is voornamelijk het oppervlakte dat dus groter is, (vanzelfsprekend) dat je daar aan denkt,
 
Jah, dat is waarschijnlijk ook de reden dat je geen pia membramen @ mina ziet, omdat die in doorlaatoppervlakte kleiner is, maar het ging mij erom, of er winst te halen is bij mina, als je, je membraam @ pia style zet
 
Jaa,Alleen kon het verschil niet meten tegenover een vl13,Omdat het carter aangepast was op een vl14,Dus of ik daar een conclusie uit kan halen.

Is idd beetje moeilijk om te testen.
dat is het nadeel aan cartes.
Dan hak je bv zo'n stuk eruit dat je het kan draaien oid.
dan kan je het er wel op orginele manier inknallen maar dan is de carterdruk weer totaal anders :X.

Als je er maar een goed gevoel bij hebt zeker.

Jah, dat is waarschijnlijk ook de reden dat je geen pia membramen @ mina ziet, omdat die in doorlaatoppervlakte kleiner is, maar het ging mij erom, of er winst te halen is bij mina, als je, je membraam @ pia style zet

Daar gaat heel dit topic over :X (gewoon draaien van het membraan dus en mss richten)
 
Maar hoogte van het membraan heeft enorm veel invloed,Zo dus kan een plaatje onder je membraan invloed hebben op je powerband,ook al is het doorlaatoppervlakte groter of kleiner
 
Daar gaat heel dit topic over :X (gewoon draaien van het membraan dus en mss richten)[/QUOTE]

Er zou ook iemand kunnen zijn, die een pia membraam @ mina stopt, zodat er een hoek komt in het membraam, wat misschien positief uit zou kunnen pakken.
 
Daar gaat heel dit topic over :X (gewoon draaien van het membraan dus en mss richten)[/QUOTE]

Er zou ook iemand kunnen zijn, die een pia membraam @ mina stopt, zodat het membraam onder een ander hoe komt te staan, wat misschien positief uit zou kunnen pakken.
 
Daar gaat heel dit topic over :X (gewoon draaien van het membraan dus en mss richten)

Er zou ook iemand kunnen zijn, die een pia membraam @ mina stopt, zodat het membraam onder een ander hoe komt te staan, wat misschien positief uit zou kunnen pakken.[/QUOTE]

je moet natuurlijk wel lezen wat er staat.

Ik quote even:
En pia membraan @ mina is super veel aanpassings werk.
Pia membraan heeft een knik erin , dan moet je een complete carter bout gaan verplaatsen etc

Ik heb ook ooit eens een pia membraan @ mina carter gehouden (gewoon erlangs) en het is idd veel werk en je zit met die schroef.
dat is het grootste probleem.
 
Is idd beetje moeilijk om te testen.
dat is het nadeel aan cartes.
Dan hak je bv zo'n stuk eruit dat je het kan draaien oid.
dan kan je het er wel op orginele manier inknallen maar dan is de carterdruk weer totaal anders :X.

Daarom wilde ik het carter ook zo min mogelijk aanpassen. Dan kan je nog een beetje vergelijken onderling.
 
Daarom wilde ik het carter ook zo min mogelijk aanpassen. Dan kan je nog een beetje vergelijken onderling.

Dat is idd een redelijke oplossing, maar dan zit je weer met je carterdruk ed.
het is altijd wel wat.
Bijkomend dat je eigenlijk om goed te zijn een bank in je eigen garage zou moeten hebben :p
 
mina blok kan je wel een beetje scheef afdraaien/frezen zodat het pia membraan al bijna past, zo een heel groot probleem is het niet.

boutje hoef je niet perse kwijt te raken in ieder geval.
en dan nog zou dat geen probleem zijn.
 
mina blok kan je wel een beetje scheef afdraaien/frezen zodat het pia membraan al bijna past, zo een heel groot probleem is het niet.

boutje hoef je niet perse kwijt te raken in ieder geval.
en dan nog zou dat geen probleem zijn.

Ik denk dat iedereen thuis wel een dremel heeft.
Een freesbank daarintegen is iets heel anders.

Met een freesbank is alles relatief simpel passent te maken.
 
Immagine200.jpg


Is idd veel werk om hem er net in te krijgen... (foto afkomst= onbekend)

Foto bij pia/mina verhaal :), ziet er wel net uit....
 
Back
Top