Meeting Venlo

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

ehj als ik jullie was zou ik niet elke week die meeting houden want dan krijg je van ''dan kom ik volgende week wel" en dan komen er elke week heel weinig mensen. als je het 1 x in de maand zou doen dan zullen er wel meer mensen per meeting zijn. dit iz mijn mening hoor
 
Zit niet zo te zeiken stumpers...

Die doodgeslagen doed was bij de Jan Linders in Venlo en de A&P is daar een heel stuk vanaf en heel wat anders...
 
Originally posted by Neosracer
Duidelijk geen gevoel....het gaat wel om de reputatie weer van de scooter rijders...dude

Waarom geen gevoel? Dit gaat over een meeting, en niet over een gevoelskwestie. :|
 
naja een dooie meer of minder..... maja als je het jouw vader zou zijn die dat ouwe vrouwtje hielp dan zat je nu wel te huileh
 
Originally posted by killin ark
naja een dooie meer of minder..... maja als je het jouw vader zou zijn die dat ouwe vrouwtje hielp dan zat je nu wel te huileh

Geez, reageer normaal :|
 
IEDEREEN loopt te flamen, dus ALLEMAAL kappen, en dit topic wordt closed vanwege niet normaal kunnen reageren van sommige users en van mensen die menen voor modje te spelen (en hier alleen maar verkeerde reacties mee uitlokken...)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top