Meeting Klaaswaal

Originally posted by Apriliaracer


Doed, je had mee kunnen rijden man! Kan btw nog steeds, maar ik ga wel vroeg weg, als je wil, bel dan maar 0618581751, of spreek m'n Voicemailo ff in als ik geen bereik heb of stuur een berichtje ofzo, over waar ik je op moet pikken.

Je bent een rund als je met telefoon nummers stunt :D
 
ik ga met die aarz van een raymon om 8 uur weg op de brommert :S
hopen een uurtje of 9 half 10 aan tekomen

en hugo ik verdedig je wel ;)

ik zie jullie wel in Blaaswaal

en pas op voor een gele Aprilia RS ;)
 
Originally posted by Alvabrain
ik ga met die aarz van een raymon om 8 uur weg op de brommert :S
hopen een uurtje of 9 half 10 aan tekomen

en hugo ik verdedig je wel ;)

ik zie jullie wel in Blaaswaal

en pas op voor een gele Aprilia RS ;)

Hehe, ik wil keer op je RS gassen :) Ennuh... erg vriendelijk dat jeme wilt beschermen..maar zal niet nodig zijn...staat hem nog iets leuks te wachten :D
 
Oke dan, scooter rijdt nog niet, en ligt bijna nog helemaal uit elkaar. Vario afstelling en HPI afstelling moet nog gebeuren. Het gaat lekker. Maar ik hoop er rond half 11 te zijn. C ya all.
 
1 of andere aars heeft me btw wel gebeld en voicemail ingesproken om 2 uur 's nachts op 30 april..... Het leek me dat de mensen die het inspraken behoorlijk zat waren :)
 
Originally posted by Apriliaracer
1 of andere aars heeft me btw wel gebeld en voicemail ingesproken om 2 uur 's nachts op 30 april..... Het leek me dat de mensen die het inspraken behoorlijk zat waren :)

:rolleyes:

Nee serieus..ik was het niet :) maar je brengt me wel op ideeen :)
 
De vragen van verschillende mensen als ze het busje van Boeie zagen :)

"Maar waarom slapen die gasten in die bus? Is dit interessant ofsow? Waar komen ze vandaan?"
"Sneek, Almere en Goes"
"Maar rijden ze dan daar niet met brommers op Koninginne ochtend?"
"Nee!"
"Ow zijn wij de enige die dat doen dan?"
"Ja!"
 
Back
Top