Meeting in Noord Holland

De volgende meeting houden we in?

  • Noord Holland

    Votes: 23 47.9%
  • Flevoland

    Votes: 10 20.8%
  • Noord-Brabant

    Votes: 9 18.8%
  • Limburg

    Votes: 2 4.2%
  • Zeeland

    Votes: 4 8.3%

  • Total voters
    48
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

FastForward

FastForward or Rewind?
Damn, die meetings zijn altijd ergens ruim 300km bij mij vandaan, kunnen we niet 'ns wat leuks organizeren in omg. A'dam ofzo? Ik ken nog wel wat industriegebieden die 's avonds en in het weekend helemaal verlaten zijn, parcours uitzetten, stukkie dragstrip en we zijn klaar toch? Of we gaan lekker cruisen door 't polderlandschap een keer overdag ofzo?

Greetz,

FastForward (uit Purmerend, NH)
 
Advertisement - register to remove this

Neuh, weet ik, maar wil eerst even peilen of er intresse is voordat ik de gemeente en de politie ga aanschrijven voor een vergunning enzo. Als er tien man komen opdagen dan is 't de moeite niet.

Greetz,

FastForward
 
ja mij ook... vooor mij is het nog verder weg... ik woon bij h00rn ...dat ken jij vast ook wel :)
 
keb liever iets in de buurt van Rdam.... beetje tussen Rdam en Klaaswaal in. Heb je ook veel polders.
 
khoorde dat iets buiten amsterdam een wielerbaan ligt waar je gewoon met je scoot vrij kan rijden. Een paar gasten van het derbi forum gaan daar altijd heen..
 
wij willen een meeting gaan organiseren bij de dila werkplaats op dat industrie gebied daar iz ook geen hond.. lijkt mij wel wat. als jij nou mee helpt... hoe meer mensen hoe meer rook
 
killin ark,

Dat industriegebied bedoelde ik ook, is 2-min van m'n huis vandaan, alleen kom ik nooit bij Dila, niet echt m'n favoriete dealer, is mij te rommelig en werkt niet netjes.

Greetz,

FastForward
 
Ik woon in Antwerpen, en naar zeeland kan ik gemakkelijk komen.
Dus ik stem voor Zeeland
 
Ja het liefst zuid holland, iets bij spijkenisse. maar zeeland is ook best, lekker over de grote burg cruise :) ouddorp ofzo :p
 
Originally posted by Mr Polini Evo
Ja het liefst zuid holland, iets bij spijkenisse. maar zeeland is ook best, lekker over de grote burg cruise :) ouddorp ofzo :p
Mss in de buurt van Tholen? Stavenisse? Wemeldinge? Hansweert?
 
In purmerend is idd een goed ideej!! De Baanstee is bijna altijd helemaal leeg 's avonds en in het weekend...

Als het egt in Purmerend gehouwen word kom ik ckers!!
 
Het is natuurlijk een optie om te informeren wat het kost om de kartbaan te huren in Amsterdam. Het kartseizoen zal natuurlijk ook een zomerstop hebben.
Dan heb je geen last van Huizen ed. Afgesloten terrein. En een mooi circuit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top