meeting hoek van holland 1 september.

Originally posted by erwinski
Gaan er nog mensen vanuit Hardenberg of Omstreken (Zwolle ofzo) En hebben die nog een plekkie in oto over?

Grtz

Maybe dat je met ons mee kan zal ff kijken of er nog een plekkie vrij is :#
 
ja ik sta ook op camping daaro en der is een supermarktje met veel bier :p, twee friettenten, en best mooie lange stuk asvalt weg. en ik ben ook van partij want firefox rijd eindelijk. oja ik ben der toch wel want ik blijf nog maandje of 2 daaro in de hoek hoop dat doorgaat.

ltrzz jer
 
Dit stond op scooter tk forum:

dankje dat je zoveel vertrouwen in me heb.
voor meer info kijk http://www.scooterz-meeting.tk/
ik heb woendsdag wederom gesprek met politie en gemeente
dan hoor je weer meer.
dus kijk elke dag ff op www.scooter-meeting.tk
of in het speciale ingerichte forum gedeelte op www.scooterz.tk( DIT IS GEEN SPAM!!! maar info...

Dit is er cker al

r2 stunt/raceteam
crew van alle website's
100 meter sprints
GJB Tuning
twins
Piet post
ijscoboer

misschien thoms

en ben bezig met andere dingen als iemand nog tips heeft.
email me @ haagzesf2@hotmail.com of voeg me toe op msn
 
het is niet in hoek van holland want als het op een camping is zou het op die van me ouders moeten zijn en dat lijkt me sterk, als je nou eerst eens een concrete lokatie geeft,


ik kom toch wel want het is 5 min met mijn scooter (helemaal standaard omdat ik zoveel km's maak dat als ik um opvoer hij binnen een maand dood is)
 
ik wil ook komen maar moe tik wel eerst de exacte plek weten anders weet ik niet waar :D
ik kom met me runner :) (niet bijzonder)
 
Ok zijn er nog mensen omgeving flevoland ( huissen, almere) die ook naar meeting gaan kunnen we wel busje huren en daarmee gaan ( folkert? )
 
Back
Top