meeting hoek van holland 1 september.

Haagze SF is nu op vakantie. Over 2 weken komt ie pas terug, daarna gaan we foto's maken van het terrein, en uitvogelen wat er gaat gebeuren en waar.

Haagze en Lee_sr zijn de enige die het terrein al eens hebben gezien, ik niet... dus ik kan er niets van zeggen.
 
hey ik woon er vlak bij als je me even duidelijk wil vertellen waar het is dan wil ik wel even foto's maken ok maar dan moet je me wel precies vertellen waar het is. hoek van holland weet ik en het zal wel vlak bij de duinen zijn maar welke camping t precies is weet ik niet ik woon zelf in poeldijk dat ligt er zo'n beetje naast en ik ben er echt zo.
 
Mwa, dit keer is het nie zo ver, heb ik nog wel gefiets in groep 8. :p
is maar 25 km, dus met de scoot 20 minute rijde.

Dus denk wel dat ik er ben.

gelijk even oproepje, nog mense Omgeving: Brielle, hellevoet, Spijkenisse, die ook gaan, is wel leuk om in een grote groep te gaan.
en anders is er altijd nog de oto
 
Ik ben van anwterpen, en khem geen flauw idee waar hoek van holland ligt. Is da ni erges aan de Oosterschelde?
Anyway, wegens de afstand zallek niet kunenn komen, maar mss dat ik met Razma meekan.
enne, komt Glenn met de Stuntbooster?
 
Ik moet tog vanaf Maassluis komen ... ik kom iedergeval al met 2 scooters... misschien kan ik er nog wel een paar regelen als ze zin hebben !!??! Mr Polini Evo ... ik kan jullie wel opwachten ( als er nog meer komen vanaf Rozenburg ) bij de pont ( hoe je dat ook schrijft !?!? ) in Maassluis om dan met zn allen naar Hoek van Holland te rijden .. want ik neem aan dat jullie de weg niet zo goed kennen !!??



PeaCe PreFiX ¹
 
Ja ik moet toch met de pont, weet waar het is, ben paar keer bij de fairplay geweest bij rozen burg :) maar zeker heid is er nog nie of ik kom, wil dan wel met een paar andere gasten, en die moe ik nog ff vragen.

btw: ik kom dan maybe met een 70 corsa en 19 met powerfilter onder me reet:)
 
Last edited:
Originally posted by Mr Polini Evo
Ja ik moet toch met de pont, weet waar het is, ben paar keer bij de fairplay geweest bij rozen burg :) maar zeker heid is er nog nie of ik kom, wil dan wel met een paar andere gasten, en die moe ik nog ff vragen.

btw: ik kom dan maybe met een 70 corsa en 19 met powerfilter onder me reet:)

Jah is goed .... als je gaat .. stuur dan ff een pm ... kunne we maybe met zn allen rijden ? ;) is wel cóól .....

btw: dan ga jij zeker wel blazen die dag ! :)


PeaCe
 
Originally posted by PreFiX ¹
Ik moet tog vanaf Maassluis komen ... ik kom iedergeval al met 2 scooters... misschien kan ik er nog wel een paar regelen als ze zin hebben !!??! Mr Polini Evo ... ik kan jullie wel opwachten ( als er nog meer komen vanaf Rozenburg ) bij de pont ( hoe je dat ook schrijft !?!? ) in Maassluis om dan met zn allen naar Hoek van Holland te rijden .. want ik neem aan dat jullie de weg niet zo goed kennen !!??



PeaCe PreFiX ¹

geinig dit wou ik ook al aan m vragen maar hoeft nu niet meer dan :D ik zie julli daar wel
 
Ik neem aan dat de meeting gewoon helemaal rond is, het is 75% rond dat ik gaat, maar ff, hoe kan ik de mense herkenne van die forum die ook komen.
 
ik kom met m'n area51 en nog een paar gasten: een gele speedake, 2x een zilver gele aerox, fluor rode typhoon, aerox max biaggi en een ntt
 
Back
Top