Meeting Hellevoetsluis

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Hessman
Mooie foto's!

Meetingquote: (check blauwe zip van sven):

'Die bus op de achterkant, is dat je NOS ???' 8P

dat is gewoon een bitubo gasveer.... tis niet die "held" met zen slangetje in zen luchtfilter
 
Originally posted by Hilly
dat is gewoon een bitubo gasveer.... tis niet die "held" met zen slangetje in zen luchtfilter

Neej maar was gewoon grappig dat iemand dat zij is dat NOs toen d8t ik ook van naja komt ooit wel goed met hem.
 
PICT0010.JPG


8P



volgende keer hoop ook k aanwezig te zijn, met rijdende rox :)
 
het is nu april eind mei heb ik mn speed dan nog laten tunen ....
ehhmm.... ik vind de eerste 2 weken van juni wel een mooie datum om een meeting te organiseren. dan ist mooi weer zijn er weer een hoop uitgelopen projecten klaar.

jammerlijk zullen mn kappen er pas @t lelystad zijn
 
Mjah eerste 2 weken van Juni staat al een goeie meeting geplanned .... en extreme power heeft tegen mij gezegd dat Hellevoet2 pas na leleystat gehouden gaat worden ...
 
oh, en voor diegene die de voorkant van extreme power zijn vriendin willen zijn...ze staat links op de foto met de zwarte rok en schoenen aan :).. zag er trouwens niet slecht uit marco, maar ja, tis ook zo'n macho boy :p

Erik (speedmember): de eerste 2 weken van juni vind ik ook wel een goed idee.. ik heb laatst dico gesproken (met de groen/gele zip)...die wil hem ook over 2 maanden vanaf nu hebben.
Hij kon het al helemaal niet hebben dat zijn cilinder ermee kapte (speed), en komt sterker als tevoren terug.. word vervolgd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top