Meest glimmende zwarte lak

Advertisement - register to remove this

Hoe dichterbij, hoe meer kan je op druipers hebt. Heeft er niets mee te maken.

Is een kwestie van goed voorbewerken, daarna goed primeren, lakken en dan blanke lak.

En daar tussen kun je ook allemaal weer stappen toevoegen om een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen...

Maar dan kun je het niet zo goed laten poedercoaten. Kost 15 euro of zo.
 
BCS in Drachten ;)

Velg kost bij mij 30 euro (scooter velg).

Dus snap het gedonder met de spuitbussen niet. Kun je net zo goed even iets meer uitgeven zodat je er langer plezier van hebt? Tenzij de scooter natuurlijk een hok is.
 
Coaten krijg je nooit superglanzend.

Dan moet je gewoon glanslak hebben, en daar 2k blanke lak overheen spuiten (is in spuitus te koop)

2a3 lagen blanke lak, en de lak vervolgens schuren en polijsten.
 
@ melf: idd per velg.

En bij coating kun je tegenwoordig een erg mooi glans krijgen anders. Ik krijg altijd de keuze om tussen een soort primter te kiezen en dan de kleur wat dan opzich al glanst. Of tussen een kleur met blanke lak, waardoor die nog meer glanst.
 
dat is dan nog duur , ik heb vaker velgen laten coaten voor 50 per stel en ze zijn er vast nog goedkoper.

velgen zelf spuiten is niet veel goedkoper , schuurpapier , tijd , ontvetter , primer , lak , blanke lak.. al met al ben je zo 40 euro kwijt en een heleboel werk! en dan moet het ook nog allemaal goed gaan!
 
Bij ECL was het volgens mij nog goedkoper dan wat Melf zegt. Edwin heeft wel een punt dat poedercoaten nooit zo glanzend wordt als de mooiste glanzende lak, maar poedercoating kan wel behoorlijk glanzen. En, het is steviger, en omdat het om velgen gaat kan dat wel is van pas komen...
Je kunt ook je lak uit spuitbus nog polijsten voor meer glans.
 
Coaten krijg je nooit superglanzend
Dat ben ik niet helemaal met je eens.. in nijkerk zit Gerritsen coating deze jongens kunnen echt vak werk leveren voor velgen!
de kosten.. geen idee voor een scooter velg.
 
@euro-motor

Heb jij hier in het verleden al iets laten coaten? Had ze ook gevonden maar vond het erg veel wat ze voor een scooterframe vroegen (zie site).
 
Met coaten heb je wel vaak structuur in de lak zitten wat je er niet uit kan polijsten, en die stuctuur in de verf zorgt dat het minder glimt.
Spuitlak kan je ten alle tijden nog polijsten, en 2k lak wil ook nog heel goed blijven zitten op velgen.
 
Heb jij hier in het verleden al iets laten coaten? Had ze ook gevonden maar vond het erg veel wat ze voor een scooterframe vroegen (zie site).

Had 2e hands auto velgen daar laten coaten met vlink wat schade,kreeg ze terug nog beter als nieuw.
 
Geen idee, omdat steeds gezegd wordt dat het minder mooi glanst dan gespoten werk vroeg ik het me af of ze niet lakken of met minder lak of wat..
 
ze kunnen wel blanke lak coaten, maar dat glanst gewoon minder als gespoten spul.
tuurlijk kunnen ze het wel heel netjes doen, maar het kan niet tippen aan normaal spuiten.
 
Back
Top