medische keuring sbo 2009

Kenny

gepensioneerd
even ter info voor alle startlicentie houders.

een regel uit het reglement:

9: MEDISCHE KEURING
9.1 Om in het bezit te komen van een startbewijs is een medische goedkeuring voor motorsport vereist, die tenzij het keuringsbewijs anders vermeld, geldig is voor maximaal 2 jaar (vanaf 36 jaar 1 jaar). Keuringen via een SMI ( Sport Medische Instelling ) zijn drie jaar geldig. Ernstige blessures dienen via het bondsbureau
aan de medische commissie te worden gemeld. De bondsarts kan een herkeuring
voorschrijven. Er worden uitsluitend sportkeuringformulieren geaccepteerd zoals die
worden uitgegeven door MON en de SMI ( Sport Medische Instelling )
Voor rijders van 60 jaar en ouder (bepalend is de leeftijd die men heeft bereikt op 1
januari van het jaar) en is een SMI sportkeuring verplicht.
De SMI sportkeuring is voor rijders van 60 jaar slechts 1 jaar geldig.


wanneer je dus vorig jaar je medische keuring hebt laten doen bij een huisarts en je bent niet ouder als 36, hoef je voor 2007 geen keuring meer te doen.
dit hoeft dan pas weer voor 2008:D een mooie besparing dus weer voor degene die zoveel hebben moeten betalen voor hun keuring.......:W
 
Advertisement - register to remove this

heb ik een keer iets gratis terwijl de rest er voor moet betalen kom je hier weer mee njah wel chil weer een kopzorg minder
 
als papieren te laat binnen zijn kost het 15 euro extra voor een dagverzekering bij de inschrijving:Z

morgen ff foto en kopie id opsturen geen tijd/kans voor gehad,door de weeks.
want dat was ik vergeten de rest heb je binnen ofniet?
en de centjes maak ik ook gelijk over dan ben ik daarvanaf iig...
 
ga anders in wilnis ff langs de sportarts dimer!

gewoon verzekeringswerk..

je zit max 15 min binnen en hoppa klaar is kees..
 
Back
Top