Aangeboden Malossi speed t-versie, keihin, polini, Yasuni ect.

Status
Not open for further replies.

aad

speed 7t sonic
Hallo,

Ik bied hier mijn sprintblok in onderdelen aan. De reden dat ik het verkoop is omdat ik vanwege mijn werk geen tijd meer heb en ik andere interesses heb gekregen. Foto's kunnen op aanvraag gemaakt worden.

Malossi speed 7T T-versie. De fabrieksgetunede cilinder die score's van 25pk heeft gehaald bij Malossi zelf. Ik zelf heb er net geen 24 pk mee gescoord echter was dit wel op 1 van de eerste tovami banken!
Cilinder komt met pakkingset, originele binnenkop en buitenkop. Zuiger zit er niet bij aangezien deze kapot is gevallen na demontage. Cilinder is in goede staat, rondheid is nagenoeg perfect en heeft zuigermaat 0 nodig.

Prijs: 200 euro excl.

JHS binnenkop, hogere compressie voor meer vermogen. Lichte detonatie maar niet erg.

Prijs: 50 euro excl.
Prijs voor de cilinder en binnenkop samen: 225 euro excl.

Yasuni C21, geen deuken, minimale vliegroest die je kan wegpoetsen, aluminium demper.

Prijs: 120 euro excl.

Keihin carburateur met serienummer, de echte dus.
Niks op aan te merken, werkt perfect.

Prijs: 120 euro excl.

Malossi overrange. Goede staat, komt incl. delta clutch en wingbell en malossi overrange snaar voor een kort blok.

Prijs: 230 euro excl

Polini vertanding. Voor minarelli kort blok, goede staat en geperst op de originele achteras.

Prijs: 70 euro excl.

Malossi digitronic binnenrotor. Goede staat, werkt perfect. Compleet met bobine, bedrading en digitronic kastje.

Prijs: Verkocht!

Malossi vl14 incl js tuning wig en malossi am6 spruitstuk. Perfecte inlaat in combinatie met de keihin die ik aanbied.

Prijs: 80 euro excl. Wanneer de keihin erbij wordt gekocht is de prijs voor de complete inlaat 165 euro excl.

Prijzen zijn vraagprijzen en onderhandelbaar.
Ik heb geen foto's, deze zijn op aanvraag te krijgen.
Indien je geld en echte interesse hebt kan je mij een pm sturen.

Gr,

Aad
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top