Aangeboden malossi krukassen, polini overrange en veel meer

Status
Not open for further replies.
MHR TEAM2000 KRUKAS, nieuwprijs €540,- in verband met verhuizing, nu te koop voor €190,- of in combinatie met iets anders korting!


de as is gecontroleerd op slingering en die is er niet. De krukas is begin vorig jaar nieuw aangeschaft door een vriend van me, deze heeft er 3 sprints mee gereden (malossi kleuren zip)

MALOSSI RHQ KRUKAS nieuwprijs 190,-, mijn prijs €65,-


POLINI OVERRANGE (excl torsion control) compleet met half poulie, vario evo 6 of 9 roller (+20,-), snaar, poulies
€160,- incl. rollen, shims etc etc


VERKOCHT - mhr replica max getuned kit, compleet
110 - hebo manston, 22 pk!
125 - hebo pata negra NIEUWE cilinder, enkel gebruikt kopje en 2e gebruikt zuiger.....oftewel de cilinder is nieuw, het overige bijpassend gemaakt.
VERKOCHT - krukas hebo volle as, goede staat
110 - mhr team 99 as, goede staat
vertandingen, alle soorten, maten, ook alle type achterassen, en oud/nieuw vertandingsdeksels
primaire vertandingen, €35,00
secundaire vertandingen, €37,50

achterassen, 20 tot €40 al naar gelang nieuw/oud type. let op origineel, dus geen dmp zooi

img1716x.jpg
[/URL]


een nieuwe, althans echt 1 sprint (Aldenhoven) gebruikte PMT RAINSOFT. deze band plakt het meest van alle banden, maar omdat mijn compressor niet meer onder de sprinter past, moet ik hem helaas weg doen.

deze band kost nieuw €80,- en gaat weg voor €40,-. Uitstekende band voor race/sprintgebruik. overbodig burnen is niet meer nodig!

tevens een 90/85 x 10 PMT gebruikt, nette band en met deze band is er een tijd van 6.14 gereden

€200,- Ignitech compleet met curve en spie(25€ extra tov andere advertentie) in de rotor
€125,- losse ignitech kast
€ 80,- AIM in goede staat, nooit kuren met bijna nieuwe batterijen
€150,- TM 34 SS carburateur (rgv-rs250) hier reden we het afgelopen seizoen ook mee.
€180,- TM 36 SS getuned carburateur (rgv-rs250) hier reden we het afgelopen seizoen ook mee.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top