Malossi delta clutch

Mbb61

Member
ik heb zojuist een malossi delta clutch en malossi koppelinghuis gekocht voor mijn zip 80cc 4t 2v gaat dit mijnnscooter sneller maken en wat bijv optrek of top en hoeveel ongeveer ?
 
Advertisement - register to remove this

.
Nee, het probleem is dat ze stoer willen doen, omdat iemand anders de Delta clutch ook gebruiken, maar totaal geen besef hebben dat ze geld in het water aan het gooien zijn en op 4takt totaal weinig meer waarde bied.
Post automatically merged:


Cool man alles Malossi, maar nog geen 3 PK aan de grond.. ;)
Post automatically merged:



Hij gaat super sneller omdat er malossi op staat. Digitaal tuning.

Welke malossi koppelings huis heb je dan? Met die koel ribben.. ;) heel erg efficient voor maar 9000RPM ;)

Vind dit topic eerder grappig dan serieus.
Ik kan er ook wel om lachen idd.

Alles van Malle ossi, en nog steeds is het niet vooruit te branden.

Ze hebben best mooi spul. Maar dat betekent niet dat alles van Mallossi je ineens sneller maakt.

@Mbb61 Gewoon niet te veel aan doen. Het is allemaal marginaal. Een 50cc 4t gaat nooit echt snel worden.
 
Post automatically merged:


Cool man alles Malossi, maar nog geen 3 PK aan de grond.. ;)
Post automatically merged:
Net Peugeot

Maare dames ik heb die gewichtjes niet eens
meer in mijn Delta clutch zitten wat nu

En ik heb het hier al vaker geroepen Joey verdiend aan de verkoop van de onderdelen dus natuurlijk raad hij je alles uit zn webshop aan. Daarom komt hier iedere week een hele volkstam aankloppen met hun simpele setup die ze niet krijgen afgesteld terwijl Joey Schaar het aanraad een powerfilter te monteren. Want als je je originele filter laat zitten verdiend hij minder centen. Verder niks tegen Joey maar je moet niet alles geloven waar uiteindelijk de adviseur er zelf beter van word als je zijn advies opvolgt.


Maargoed als jou 4takt bijna 80 rijd mag je best in je handjes klappen volgens mij. Veel meer haal je er toch niet uit en als het echt sneller moet koop je een 2takt scooter voor erbij ofzo
 
Back
Top