Mag een Agent je staande houden als hij buiten diensttijd is ?

Brute-Force

Black Bullet. 2.0
Het gaat om het volgende

Een klantje van mij werd vanmorgen klem gereden door een Agent in eigen auto buiten diensttijd .
Klant werd gesommeerd vanmiddag zich te melden voor d Rollerbank.
Ik heb er snel een Varioring ingezet , STD uitlaat met prop, en een inlaat begrenzer.
Scooter loopt nu 52 GPS.
Klant heeft zich gemeld op het Buro , en de Agent had Foto`s van de Yasuni R die er eerder onder zat , de Scooter is inbeslag genomen , Klant heeft Yasuni R moeten brengen , die word er door de technische dienst onder gezet , en dan gaat de scooter op de Rollerbank .
Kan / mag dat zomaar ??
 
Advertisement - register to remove this

@Brute-Force
Die uitlaat is natuurlijk wel erg opvallend.
Logisch dat de agent in kwestie een foto heeft gemaakt.
Die is natuurlijk ook niet op z'n achterhoofd gevallen...
Had die klant van je dit niet verteld dan?
Misschien heb je hier iets aan:
 
Last edited:
Ik vind het een wonder dat ze hem niet gewoon meteen een wok geven. En wees daar maar gewoon blij mee. (al krijgt hij die dan misschien alsnog, maar goed)
 
Het staat ook al in de link van gcs100, dus ja dat mag. Dat heet dan een onbezoldigd ambtenaar. Oftewel een onbetaald ambtenaar, want hij oefent zijn ambt uit buiten werktijd en wordt daar dus niet voor betaald. Ik heb het ook zien gebeuren met motoragenten die in privétijd collega motorrijders aanhielden en op de bon slingerden. Beetje zielig gedoe, maar het mag dus gewoon.
 
Dit valt onder de categorie landverraad.

Wees blij dat er een vario ring in zit. Dan valt het nog mee als de Yasuni eronder gaat.
 
Ik vind het zwak , geef dan gelijk een WOK , nu is die Scooter minimaal 2 weken weg .
Gebeurde wel vaker hier in de Regio , werd je aangehouden , mag je jezelf melden voor de Rollerbank.
Was de Scooter goed ... geen WOK , en mocht je gaan .
Post automatically merged:

En gewoon je rem wat meer aandraaien zodat het achterwiel stuk moeilijker gaat. Helpt ook nog wel wat.
Beetje lastig met schijfrem achter .. Scooter liep naderhand 48 GPS... ( met zachte achterband ).
 
De vraag is beantwoord.

De rest vind ik frappant.

Zou wel weten welke wetgeving je sommeert om in de middag een keer langs te gaan. En dan ook terug moet komen OM je onderdelen mee te nemen die er niet meer op zitten.

Is wel een topicje waard op infopolitie.
 
Ik vind het zwak , geef dan gelijk een WOK , nu is die Scooter minimaal 2 weken weg .
Gebeurde wel vaker hier in de Regio , werd je aangehouden , mag je jezelf melden voor de Rollerbank.
Was de Scooter goed ... geen WOK , en mocht je gaan .
Post automatically merged:


Beetje lastig met schijfrem achter .. Scooter liep naderhand 48 GPS... ( met zachte achterband ).
Nou ik denk dat je er blij mee mag zijn. Want je hebt nog een kans om te zorgen dat je brommer geen wok heeft.
 
Het gaat om het volgende

Een klantje van mij werd vanmorgen klem gereden door een Agent in eigen auto buiten diensttijd .
Klant werd gesommeerd vanmiddag zich te melden voor d Rollerbank.
Ik heb er snel een Varioring ingezet , STD uitlaat met prop, en een inlaat begrenzer.
Scooter loopt nu 52 GPS.
Klant heeft zich gemeld op het Buro , en de Agent had Foto`s van de Yasuni R die er eerder onder zat , de Scooter is inbeslag genomen , Klant heeft Yasuni R moeten brengen , die word er door de technische dienst onder gezet , en dan gaat de scooter op de Rollerbank .
Kan / mag dat zomaar ??
Het klem rijden in eigen tijd mag, dat zijn de echte fanatieke NSB'ers, je hebt ze erbij.
Maar op het moment dat hij zich niet duidelijk identificeert of maar wat staat te roeptoeteren en te wijzen gewoon doorrijden.
Vooral als bassie z'n clownspak niet aan heeft.
Je zou het erop kunnen gooien dat je je ernstig bedreigt voelde het niet vertrouwde en liever weg wilde.
Het sommeren om onderdelen op te halen lijkt mij discutabel, betrokkene heeft de uitlaat gewoon net verkocht omdat die zo ontiegelijk geschrokken was van de aanhouding noem maar wat, daar houdt het dan op voor deze fanatiekeling.
De OvJ gaat echt geen woning doorzoeking toestaan voor een uitlaat.
Nooit meewerken, eerlijkheid duurt niet het langst, die tijd is voorbij.
 
Last edited:
Back
Top