Mag dit nou wel of niet?

Sr street Luc

Vieze poater!
Mag mijn kenteken nou wel of niet zo zitten, (sommige mensen zeggen van wel en anderen van niet) en wat kost het me als ze me aanhouden? En zijn ze hier echt zo streng over?

- Bedankt alvast:)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Bij ons (Rotterdam) zijn ze daar niet zo streng in, alleen als je op de rollerbank komt en ze zien het kan je wel een boete verwachten van €45 geloof ik. Maar als ze je zien rijden dan doen ze niet moeilijk ;)

Betere optie is wat ik heb op me aerox, gewoon een ICE Achterspatbord en die aangepast op een Minarelli carter:

sfix3.jpg
 
Het mag gewoon niet en je kan er gewoon een boete voor krijgen.

Als je de search had gebruikt had je het antwoord al 10000x gevonden :rolleyes:
 
en ik weet bijna zeker dat ze er nu strenger op zijn.
ze kunnen je immers nu ook flitsen
en dat gaat niet als hij daar zit.

maar hij moet als je het midden van je band neemt recht daarboven zitten

max 5*gekanteld en hij mag niet geknikt zijn.
 
en ik weet bijna zeker dat ze er nu strenger op zijn.
ze kunnen je immers nu ook flitsen
en dat gaat niet als hij daar zit.

maar hij moet als je het midden van je band neemt recht daarboven zitten

max 5*gekanteld en hij mag niet geknikt zijn.

Ben al geflitst, met kenteken op de orginele plaats.. (niet leuk:p)Dus als ze er niet moeilijk over doen en niet geflitst kan worden.. Dan vind ik het wel ok zo:p
 
Ik rijd ook al een jaar zo, en ik ben al diverse keren aangehouden en op de rollerbank gegooid, over de prof rijdend met 110 enzo maar nog nooit daarover iets gehoord gekregen.
 
Mag niet.
Kenteken moet vanaf beide kanten van het voertuig zichtbaar zijn.

Desondanks ga ik het mijne ook zo monteren, maar dan hoger op het luchtfilter. Is hij nog enigzins zichtbaar.
 
Officieel mag het niet inderdaad. Of je er een boete voor krijgt ligt net aan de agent die je langs de kant zet.
Kostte mij ongeveer een jaar geleden 50 euro
 
Hey,
Ik toevallig gister voor aangehouden,
Ik kreeg gewoon een waarschuwing en mocht verder rijden maar als hij me nog een keer zo tegen kwam kreeg ik een bon.
Heb ik ook nog een vraagje, Mijn scoot loopt nu 87, als ik er een begrenzer op zet en ze vinden die, krijg ik dan alleen daar een bekeuring voor of krijg ik ook de bekeuring voor de snelheid die hij loopt als ze de begrenzer uit zetten?
En klopt het dat als hij 87 loopt op de rollerbank ik dan mijn rijbewijs+kentekenpapieren kwijt ben?
hoor veel vreemde verhalen hierover.
Gr Fred
 
hoe het nu precies zit weet ik niet, maar als ze je begrenzer vinden krijg je daar een boete voor + boete voor de snelheid zonder begrenzer.
 
gewoon je begrenzer instellen op 65, das nog enigzinds geloofwaardig als je een terugloop eronder hebt!, en dan niet zo dom zijn om met een terugloop uitlaatje je snelheid in te stellen op 458P .
(en dan vreemd vinden dat de jutten gaan zoeken naar een begrenzer8P )
 
tsja... gezien worden terwijl je 70+ rijd en op de roller maar 65 hebben.... met begrenzer ben je gewoon vaak eerder de lul, dat ding moet je aanzette en als ze je hebben zien rijden is het helemaal nutteloos om um nog aan te zetten.

Maargoed we gaan offtopic en volgens mij heeft de ts zijn antwoord allang.
 
gewoon je begrenzer instellen op 65, das nog enigzinds geloofwaardig als je een terugloop eronder hebt!, en dan niet zo dom zijn om met een terugloop uitlaatje je snelheid in te stellen op 458P .
(en dan vreemd vinden dat de jutten gaan zoeken naar een begrenzer8P )

Nou... eens moest ik zelfs in Belgie! op de rollerbank. Er was zo'n jongen voor mij met een Benelli met terugloop erop. Zal rond de 75 -80 lopen. Nu had hij zijn begrenzer aanstaan en de scoot liep 47 ofso. Hij mocht gewoon doorrijden. Wel zat een motorwout hem te bekijken die erlangs stond. Die jongen zo van 'gelooft ge het niet? met een big smile' :)
 
tsja... gezien worden terwijl je 70+ rijd en op de roller maar 65 hebben.... met begrenzer ben je gewoon vaak eerder de lul, dat ding moet je aanzette en als ze je hebben zien rijden is het helemaal nutteloos om um nog aan te zetten.

Maargoed we gaan offtopic en volgens mij heeft de ts zijn antwoord allang.

maargoed als een jut je ziet rijden kan hij moeilijk inschatten of je 75 rijdt of 65..., en op dat moment zie je hem dus ook en ga je dus langzamerhand afremmen:!
 
Back
Top