Logo op kappen

Incubusattax

Well-Known Member
Ik heb een logo in jpg formaat en ik zou dat graag op men scoot willen. Is er een manier om dit netjes te doen of moet je best het door een pro laten doen ?
 
Advertisement - register to remove this

bedoel je nu als sticker op je scooter of uit de kappen halen?

sticker kan je er gewoon opplakken zolang je alles maar schoon houdt.

eruit halen kan je met een dremel doen of met een flex. met een flex kan je alleen maar rechte lijnen uithalen denks, want is nogal groot
en dan natuurlijk altijd met schuurpapier netjes afwerken.

maar post anders een de pic van wat voor afbeelding je in gedachten hebt, dat maakt het voor ons een stuk makkelijker:)
 
als sticker dus:)
dan moet je denk ik naar een stickermaker (beletterings bedrijf) oid gaan en deze sticker laten maken, die kan precies voor je bepalen wat je precies wil, in alle formaten en kleuren enz.
 
ligt eraan waar je het laat doen denks...:rolleyes:

ma je zou het eventueel ook zelf kunnen doen als je een beetje goeie printer hebt en stickerfolie ma ik weet niet of dat mooi blijft:)
 
Anders verwijst iemand hem naar Inne :rolleyes: of zijn jullie dat vergeten...

Stuur je ontwerp/logo even naar "Razma" via PM oid. En zij verteld je wel of het mogelijk is ja of nee om er een sticker van te maken. Het is iig totaal niet duur.
 
Je kan met je comp de pic afdrukken, over een leeg, groot genoeg stickerfel heen leggen en randjes vastplakken,( is wel aan te raden anders verschuifd te shit steeds) en dan met een scherp stenlymes over de lijntjes van je afbeelding heen snijden, hierdoor snij je de sticker ook uit, en kan je daarna de restjes die je niet nodig heb er vervolgends afpellen... ik zou alleen niet weten waar je het stickervel moet halen.. DAT moeten jullie dan maar weer even met elkaar uitzoeken
 
Incubusattax said:
het is niet uit de kappen snijden.
Zie pic, dat wil ik erop


Als je deze afbeelding wil laten snyden op folie (sticker), zou je je jpg plaatje moeten omlijnen met een bewerkingprogamma, bijvoorbeeld coreldraw, en als je logo volledig belijnd is zoals jij wil, sla je hem op als eps en als je die logo (op flop) dan meeneemt naar een reklamebedrijf b.v waar ik werk, dan zullen ze voor relatief weinig geld je logo snijden op folie (sticker) als jpg heb je er niks aan als reklamebedrijf, en zullen de kosten een stuk hoger leggen dan als je hem zelf voorbewerkt, die lijnen die je om het logo zet, zijn zeg maar de snijlijnen en de snijplotter zal dan nauwkeurig je lijnen snijden.
 
Last edited:
Tremble said:
Als je deze afbeelding wil laten snyden op folie (sticker), zou je je jpg plaatje moeten omlijnen met een bewerkingprogamma, bijvoorbeeld coreldraw, en als je logo volledig belijnd is zoals jij wil, sla je hem op als eps en als je die logo (op flop) dan meeneemt naar een reklamebedrijf b.v waar ik werk, dan zullen ze voor relatief weinig geld je logo snijden op folie (sticker) als jpg heb je er niks aan als reklamebedrijf, en zullen de kosten een stuk hoger leggen dan als je hem zelf voorbewerkt, die lijnen die je om het logo zet, zijn zeg maar de snijlijnen en de snijplotter zal dan nauwkeurig je lijnen snijden.


idd, dat kom ik ook aardig vaak tegen(werk ook bij beletterings bedrijfje)

Tremble said:
Stickervel haal je wel bij de plaatselijke pc en office shop denks:p

in alle kleuren?? hier in de buurt is nie veel te vinde
 
Pimp'n@aeroX said:
idd, dat kom ik ook aardig vaak tegen(werk ook bij beletterings bedrijfje)



in alle kleuren?? hier in de buurt is nie veel te vinde


Ik heb niet gezegd dat je dat bij office kan kopen, als je bij een beletteringsbedrijfje werkt moet je het hebben toch, anders moet je ff naar een reklamebedrijf in de buurt zoeken daar kan je gewoon op afmeting kopen in elke kleur, (wat ze op voorraad hebben)
 
Back
Top