Lente/zomer uitverkoop !

De zon schijnt, het seizoen is weer begonnen. Tijd om alle winterspullen in de kast te stoppen en shirts weer boven te halen -:-

We hebben na onze verhuizing alles op zolder opgeborgen en nu wordt het tijd voor opruiming !

Alle oude shirts gaan de deur uit zodat we binnenkort weer een nieuwe reeks kunnen drukken met hele nieuwe designs ! Dus zoek je nog een leuk sleutelshirt voor de zomer, bestel 'm dan snel O-)

OLDSCHOOL T-SHIRTS INCLUSIEF VERZENDING 6 EURO

tshirts_1.jpg


Lichtblauw :
* 6x XL

Donkerblauw :
* 3x XL

Zwart :
* 5x XL

Wit :
* 3x XL

PIMPSTYLE T-SHIRTS INCLUSIEF VERZENDING 7 EURO

tshirts_2.jpg


* 4x XL

POLO's INCLUSIEF VERZENDING 10 EURO

Zwart :
* 1x XXL
* 15x XL
* 12x L

Wit :
* 12x XL



(voorraad zal altijd snel bijgehouden worden)

Hoe bestellen Nederland ?
* Maak het juiste bedrag (inclusief verzending) over op rekening nummer 53.31.37.314 op naam van ScooterTuning.net (ABN Amro-Kerkdriel). Bij de omschrijving zet je 'oldschool shirt + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding oldschool shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

!! Snel betaald = snel in huis in NL !!


Hoe bestellen België ?
* Maak het juiste bedrag (inclusief verzending) over op rekening nummer 001-2558619-29 op naam van ScooterTuning.net (Fortis-Stabroek). Bij de omschrijving zet je 'oldschool shirt + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding oldschool shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

Let wel ! Bij een bestelling vanuit België duurt het iets langer voor je hem thuis hebt !! Dus niet meteen na een paar dagen zorgen maken...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jammer, die pimpstyle shirt vind ik nou echt een mooi ding,...die allernieuwste ontwerpen vind ik minder...
Mja, niks aan te doen dan...
 
Nou, als er zoveel mensen oldschool shirt willen kan ik ze wel laten bijdrukken. Ik had niet verwacht dat er nog animo voor was :)
 
12 van de betaalde shirts zijn vandaag nog naar het postkantoor gegaan. Morgen het tweede deel en bijwerken van de lijst !
 
eey
ik had 1 zwart shirt besteld en 1 witte
maar heb maar 1 zwarte binnen gekregen?
en er zaten ook verkeerde kleur stickers bij dus ik weet niet of er wat verkeerd is gegaan met de adressen?
ik hoor het wel ;)
 
Zondag besteld ( pimpstyl en oldskool ) en betaald.

Donderdag binnen

Met stickers en paar folders

Kortom het is weer helemaal top ! :winner:

Succes verder !

gr. Robin
 
eey
ik had 1 zwart shirt besteld en 1 witte
maar heb maar 1 zwarte binnen gekregen?
en er zaten ook verkeerde kleur stickers bij dus ik weet niet of er wat verkeerd is gegaan met de adressen?
ik hoor het wel ;)

Witte komt er nog aan met de juiste stickers.
Had ff de stickers niet meer (nu wel) en die zou je sowieso nog krijgen. Heb je gewoon nu een dubbel setje ;)
 
mijn polo ook nog niet gezien en de stickers, mischien morgen:)

EDIT: binnen gekregen hoor, net als altijd gewoon weer super.
 
Last edited:
Back
Top