Lelystad

Bart NRG MC2: Doen wij ook altijd in de buurt als er rollerbank staat.
Dan zie je hoe al die apen met getunede en gestolen scooters gepakt worden en vaak ook meegenomen worden naar het bureau.
Wij komen dan niet meer bij van het lachen
biggrin.gif
 
Daantje-70Mhr: de laatste keer heb ik echt gelachen in Weert. Het was 22.00 ofzo en wilden ze net de rollenbanken weer inladen. Komt de welbekende motor met vrolijke kleuren met een hele aparte Aprilia-scooter binnen. Dus iedereen zegt, hee wat is dat voor scooter, hij zal wel niet hard gaan want hij klinkt standaard. Toen zei ik, jongens we gaan nu extra lachen, want het was een Leonardo met bromfietsplaatje (je weet wel, die 150cc L.C.). En wie had gelijk...ik!!! Ik heb het gelijk maar aan die wout verteld, want ik heb een pesthekel aan die eikel die erop rijd (reed, v.v.t.). In beslag genomen dus!!!! Greetz!
 
Hahah stelletje matenaaiers!

Ik ga ut lekker zeggen, kom op man is jouw zaak niet!

Dat je gata koijken en lachen ooke...

SvR
 
He Sjoerdyo, die scooter WAS al in beslag genomen toen ik dat zei + dat jij die jongen helemaal niet kent...... Ik heb weinig principes, maar 1 daarvan is dat ik mijn maten NIET naai, en heb ik dus ook niet gedaan, kom nou! Die k*nk*rl*er zou mij ook eraan naaien (iedereen trouwens) als ie de kans, kwam namelijk niet uit zo'n "fris milieu". Maar ik snap je reactie hoor, greetz!
 
hehe..........
oh, ik ben btw geslaagd voor mijn cert (2ft), dus je ziet me nog wel eens rijden ruud............
 
Ow race dan maar ff naar Ede en terug, kan ik eidnelijk is de MACHINE van Ruud zien, lijkt me wel kickuh scooterke!

Ede is niet zo ver!

SvR
 
ruud, mij best, maar dan wel ff wachten tot ik een beetje met dit ding kan rijden.... duurt nog een paar weekjes (na vakantie)
als ik niet ff dit ding leer kennen crash ik meteen.........
smile.gif
 
ik woon(de) in de verrotste stad van midden nederland: Utreg. Nou ga daar maar niet heen want4/5 van de inwoners komt uit het zuidelijke deel van het middelandsezee-gebied (ik noem geen namen) 1 keer gas geven met een aerox+samba of er staat een murk of een motormuis naast je
eek.gif

ALLAH RIJDT OP EEN ZIP!! MZZL!!
 
Back
Top