Lelystad

Bergen op Zoom

voorde leken; dat ligt in West-Brabant!!!!!!!

cool.gif

cool.gif

cool.gif

cool.gif

cool.gif

cool.gif

cool.gif

cool.gif

cool.gif

cool.gif
 
WEST- BRABANT ?>>>>>>>>>>> dat wil zeggen in het westen van brabant (vlakbij zeeland)(niet te dichtbij hoor!)

ik dacht dat iedereen dat wel wist ( teveel gedacht dus!)
 
Hebben ze eigenlijk buitn de randstad al verharde wegen? want anders lijkt het me toch wel lastig tussen de koeien door plat door de bocht te gaan op zand :p
 
Opgestart door Freezerator:
Hebben ze eigenlijk buitn de randstad al verharde wegen? want anders lijkt het me toch wel lastig tussen de koeien door plat door de bocht te gaan op zand :p
Was het maar zo, dan had ik niet van die schaafwonden
biggrin.gif
 
Ik woon in GRAAUW, Dat is in Zeeuws-Vlaanderen, Dat is in de buurt van Hulst en hulst is 15 mins rijden vanaf Antwerpen dus dicht bij de Belgse grens. En ja er zijn hier verharde wegen en het is een fijn klein dorpje waar nooit smejis komt en je lekker hard kunt boppen...:pPP
 
Maarssen bij Utreg, en de coppers zijn hier het platteland ook al aan het verkennen die teringlijers.

Oh ja, vlak bij Ogre in de buurt dus
smile.gif
.
 
Terneuzen das ook in zeeland he ventje uit graauw ben jij toevallig patrich die in 1600 km 3 nieuwe krukassen nodig had voor z'n beta (jaja ik zeg altijd maar zo als ik later groot ben koop ik een mooie scooter met een minarelli blok....NOT....piaggio rules....)
 
Een buitenwijk van Amsterdam waar 3/4 van de inwoners aap is. Proberen je allemaal van je scooter te rausen, omdat ze van het geld van de uitkering geen scooter kennen betalen. Of je wordt er vanaf gekickt, of het zijn de wouten die je naaien. Mijn scooter was 1 keer gestolen en is teruggevonden door datatag. Echt lelijk overgespoten, overal dus druipers en hij is in een matkleur. Ik kreeg niets vergoed, want die gast had geen verblijfsvergunning en werd opgesloten en word als ie vrij komt meteen het land uit gezet.
 
Ik woon in Limburg, Weert om precies te zijn, 25 km onder Eindhoven (Brabant, voor de minder intell.). Het valt hier nogal mee, vooral omdat pa's of ma's van vrienden & vriendinnen ook wout zijn dan. Die laten zo nu en dan wel wat los, en aangezien wij heel sociaal zijn tegenover elkaar (leve de gsm), kunnen de wouten met de rollenbank op straat niet meer dan 1 snelle scooter pakken, daarna weet iedereen het! Ze pakken dan alleen wallaroo's die 60 rijden, en mensen die zonder helm rijden. Hier kunnen ze de staatskas niet mee spekken, dus rotten ze weer op voor maanden. Ps: wij zijn wel zo flauw om met z'n allen (zonder scoot) te gaan kijken bij de rollenbanken, ha ha!
 
ruud, misschien komt dat ook omdat ik nog geen cert heb, ga vrijdag op..... enkele tips misschien?!?!

waar pcies woon jij ruud?? ik in de blaak...........
 
Back
Top