Lelystad

Advertisement - register to remove this

Ik ben ook wel benieuwd waar de meeste mensen wonen, ikzelf woon in Leidschendam, dat ligt naast Den Haag
 
Ik in ALmere, ik vroeg het eigenlijk omdat mensen mijn scooter daar gezien hebben....maar het is wel leuk om te weten jah
 
Zeegse in Drenthe
biggrin.gif


Zeg maar tussen Assen en Groningen
biggrin.gif
 
ik woon in rotterdam kanker stad ,hoezo ik loop daar rustig komt er een scoot langs heel zachtjes met twee jongens hoor ik zo kom we pakken hem dus dat was ik ze stopten en keken en keerden om op de stoep en ik dacht ik ben arm geld weg telefoon weg alles weg maar nee hoor ze keken nog en keer en reden terug ik blij.
 
Ik woon in Ede, ligt bij Arnhem.

Als je het over crimineel hebt....

Kanker allochtanen, die slaan je hier ook gewoon van je scooter af, alleen dan met clownsmaskers!!!

Hahahhaha

SvR
 
Opgestart door tIM:
Ik in ALmere, ik vroeg het eigenlijk omdat mensen mijn scooter daar gezien hebben....maar het is wel leuk om te weten jah

ik ben gisteren en vandaag in almere geweest daar werk ik. en moet er morgen weer heen. maar ik heb nog niet een zwarte beta_ark gezien

oja ik woon in heerenveen dat ligt in friesland.
 
Ik woon in Lisse, niet echt veel politie, maar in de buurt van Noordwijk regelmatig een motoragent te zien. Ook af en toe een rollenbank, zoals vandaag!
 
Back
Top