[Last Minute] 13 sept in Forepark in Denhaag om 14h00

Bas

Administrator
Staff member
Is er een mogelijk tot treffen :)

Dus mocht je je vervelen, dit is geen meeting, maar meer een kans om eens flink gevlamd te worden :)
En ik heb een camera man nodig :)
 
Advertisement - register to remove this

2 ppl die op de scooter gaan afstellen en nutteloos zijn.

Duur: 30 a 60min

Niks speciaals,

soort admin treffen :p
 
Mja, binnekort komt er daar in de buurt een kleine meeting, ik ga terreintje zoeken, voor max 20 man ofzo.

Je kan er namelijk leuk sprinten.
 
meld het voorraan wat eerder dan had ik ook wel gekomen ben altijd in voor een meeting :D
voor de mensen in de buurt van D-H er is elke maandag avond eens scootermeeting @ wollebrand
vanaf 19.00 elke week wordt het drukker afgelopen maandag 150 man :D:W
 
ik haalde het niet om daar rond 1400 te komen grrrr,maar 80 cc top performances is binnen en carb onderweg dus dat word ook vlammen op de rs})
 
Originally posted by haagze sf2
meld het voorraan wat eerder dan had ik ook wel gekomen ben altijd in voor een meeting :D
voor de mensen in de buurt van D-H er is elke maandag avond eens scootermeeting @ wollebrand
vanaf 19.00 elke week wordt het drukker afgelopen maandag 150 man :D:W

zo fucking druk was het toen ik heb t nog nie zo druk gezien echt relaxt. een paar maanden geleden kwamen we er met ze 20 en of zo en nu 150 man de hele wollebrand staat vol echt vet. deze maandag neem ik digicam mee. mensen kom allemaal het is echt lache. :)

o ja de wollebrand is dus gewoon die wielerbaan waar ook de sobw race werd gehouden. het ligt in naaldwijk maar eigenlijk honselersdijk. het circuit ligt in een groot recreatieterrein best makkelijk te vinden. als je in naaldwijk/ honselersdijk bent is het eigenlijk tegenover de bloemenveiling.
 
Back
Top