laptop kopen: waar moet ik op letten?

Acer net binnen gekregen. Ziet er opzichwel goed uit. Wel stuk dikker/lomper dan m`n vorige acer maarja dat intresseert me niet:)

Beste voor zo`n ding is om em de eerste paar uur gewoon op te laten laden toch? Om de accu zo lang mogelijk mee te laten gaan?!

Zit trouwens ook een webcamcamera, terwijl dat hij de specs er niet bij stond. Niet dat ik t zal gebruiken maar toch mooi meegenomen.
 
al weer een goed tijdje een fujitsu siemens amilo huppeldepup.
superding! nooit geen prob's mee.

nu alleen waarschijnlijk voor me opleiding een nieuwe aanschaffen :(
 
Hee, hier komt de volgende noob :D

Ik ga wsh ook een laptop kopen: een 17''

Ik ben een voorstander van toshiba/compaq, van de week een toshiba voor m'n vriendin gekocht, voor schooleisen, leuk ding voor weinig geld.

Ik wil zelf een wat betere met het oog op de toekomst, het is niet om te gamen, maar het moet wel een goed/vlot lopende laptop zijn. Iemand nog tips?
 
Ik heb ook even en vraagje kwa laptops :)

Mijn pc heeft het van de week begeven dus ben opzoek naar iets nieuws.
Dus heeft iemand misschien een goede laptop voor dagelijks gebruik ?

Ik heb al een Harddisk van 1TB dus er word zoiezo niks op geslagen op de laptop alleen programma's, het hoeft geen game laptop te zijn zolang ik wel adobe photoshop en zulke programma's kan draaien..

Ik heb een budget van 500euro en dan kom je al gauw op een Acer uit..
 
Ik heb ook even en vraagje kwa laptops :)

Mijn pc heeft het van de week begeven dus ben opzoek naar iets nieuws.
Dus heeft iemand misschien een goede laptop voor dagelijks gebruik ?

Ik heb al een Harddisk van 1TB dus er word zoiezo niks op geslagen op de laptop alleen programma's, het hoeft geen game laptop te zijn zolang ik wel adobe photoshop en zulke programma's kan draaien..

Ik heb een budget van 500euro en dan kom je al gauw op een Acer uit..

Kijk gewoon op de pricewatch van tweakers en zoek op de betere merken, mijn voorkeur gaat naar asus uit. En tevens voor een core 2 duo kijken :)
 
heb bij de mediamarkt een de Samsung R710 gehaald,, 999 euro's :)

Specs zijn nice;
2 ghz DualCore2
4GB werkgeheugen
320GB HDD
GeForce 9600 GT met HDMI aansluiting 8)
17" scherm :W
 
Ik heb nog een laptop te koop; Toshiba SP6100 P4 1.8ghz, 256ram, 20gig, wifi etc. Met dockingstation, meerdere opladers en erg fraaie laptop tas. Iemand interesse?
 
oi,

mijn windows pc is vandaag voor de 3 keer overleden en heb er echt geen zin meer in om dat ding te maken. Dus ben ik opzoek naar een Laptop, maar mijn oog viel op z'n Mini Laptop..

Z'n soort model:

7109976A.gif


Merk processor : Intel
Type processor : Atom N270
Kloksnelheid : 1,6 GHz
Cachegeheugen : -
Bustechnologie : -
Intern geheugen : 1024 MB
Harde schijf : 160 GB
CD/DVD (RW) : geen
Diskettestation : nee
Grafische kaart : Intel GMA950
Grafisch geheugen tot : -
Shared videogeheugen : ja
Modem : geen
IEEE 1394 : nee
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 3x USB 2.0
TV-out : nee
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : nee
Schermformaat : 8,9 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win XP home (NL/UK)
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : carry in
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : nee
Ingebouwde webcam : ja
Nummeriek toetsenbord : nee
Geheugenkaartlezer : ja
Fabriekscode : ASPIRE ONE A150-BB LU.S050B.161

(Of eventueel een ander "Sneller" model..)

Nu is mijn vraag is dit wat voor bijna dagelijks gebruik, en ik neem aan dat hier geen Adobe Programma's op kunnen draaien ?


Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuke en niet al te grote laptop voor niet duurder dan 500euro, liefste 1 die wel adobe programma's kan draaien..
Of is het gewoon slimmer om een "Normale" Laptop te kopen en dan opzoek te gaan naar een kleiner formaat ?
 
kun je beter een budget ander ding kopen, hier kun je neit eens op zien wat je tekent..

kijk es bij de mediamarkt oid, zijn zat voor +/- 500 euro..
 
idd... en gewoon ook een beetje pczaak aanbiedingen in de gaten houden ;)

Heb hier ook een laptop staan, koste normaal 800, ging eruit+superstunt dus zat ook rond 500 toen :)

Met een gewone laptop kan je imo een stuk meer dan zo'n miniding, zker als je um niet elke dag mee hoeft te slepen.
 
oi,

mijn windows pc is vandaag voor de 3 keer overleden en heb er echt geen zin meer in om dat ding te maken. Dus ben ik opzoek naar een Laptop, maar mijn oog viel op z'n Mini Laptop..

8,9" is echt HEEL klein. Ik heb zelf een iBook 12" gehad 'vroegah' en dat was al behoorlijk klein. Als je perse geen 15,4" wilt dan zou ik kijken naar bijv een 13,3" dat is nog wel goed te doen en die hebben vaak ook gewoon normale specs. Dus dan kan je er nog wat mee :) Zo'n mini-laptop moet je niet veel meer van verwachten dan internet/msn/word document typen.
 
Back
Top