laptop kopen: waar moet ik op letten?

Om Het topic maar weer eens omhoog te trappen. Ik ben ook op zoek naar een laptop..

Nou heb ik deze gezien: http://www.kieskeurig.nl/product/8F9482C04F7CFEC4C125744B00338F41.htm

Is dat wat? Voordeel vind ik dat het een harde schijf van 640GB heeft..

Heeft iemand anders misschien tips? budget is ongeveer to 800 euro..

Wil 'm gewoon goed kunnen gebruiken, downloaden, internetten, msn etc. en af en toe misschien een spel ofzo maar dus niet puur om te gamen..
 
640gb>> dit zijn 2 320gb hdd's, aangezien voor laptops geen enkele 640gb hdd's bestaan.

Opzich qua specs een leuk apparaat, videokaart is niet heel bijzonder al zullen de meeste games er wel redelijk goed op te spelen zijn. Waarom kijk je alleen naar een 1200 euri laptop als je maar 800 uit wilt geven? 8P.

na 2 minuten zoeken kwam ik op deze uit;
http://tweakers.net/pricewatch/197584/asus-f3sg-ap064e.html

ziet er qua specs niet verkeerd uit.
 
Omg.. verkeerde link gepost.. moest dus deze zijn:
http://www.kieskeurig.nl/product/F3E6843B09FFAD33C125749E004C8D05.htm

zelfde vraag dus:p

Zijn er misschien bepaalde merken waar ik het best naar kan kijken?

Die T5550 CPU is een redelijk oude (nu budget) processor, videokaart zal het met oudere games aardig doen maar nieuwe games zullen niet best draaien. Voor de rest wel een leuk apparaat met 4gb geheugen/2*320gb hdd.
Er zijn leuke laptops tekoop voor dit geld, maar die zijn meestal 15,4 inch.
Acers vind ik vaak nogal grof/groot, o.a. Toshiba/Asus vind ik wat mooier, maar deze zullen ook wat duurder zijn.

http://www.laptopshop.nl/product-gallery/55868/0

Zit zelf te denken om dit aan te schaffen, is dit wat? Of is er voor die prijs wat beters te krijgen.

Ligt er een beetje aan wat je er mee wilt. Om een beetje te internetten etc een leuk apparaat voor het geld (€600 vind ik niet veel voor een laptop). Ermee gamen kun je vergeten aangezien er een onboard videokaart op zit, wel lekker veel ramgeheugen en een grote hdd!.
 
Ligt er een beetje aan wat je er mee wilt. Om een beetje te internetten etc een leuk apparaat voor het geld (€600 vind ik niet veel voor een laptop). Ermee gamen kun je vergeten aangezien er een onboard videokaart op zit, wel lekker veel ramgeheugen en een grote hdd!.


Nee gamen doe ik er sowieso niet mee, heb ik een PS3 voor. Hmm ga em denk gwn bestellen zodra ik m`n loon binnen heb :)
 
Ik weet niet hoe het tegenwoordig met de kwaliteit van de Acer machines gesteld is, maar voorheen waren het altijd gare krakende dingen die weinig konden hebben.
Wat ik persoonlijk heel belangrijk vind is garantie afhandeling, vergelijk dat ook eens bij verschillende merken.
Soms betaal je 50-100 euro meer, maar daarvoor heb je dan wel binnen 3-5 werkdagen een monteur aan huis en 3 jaar fabrieksgarantie in tegenstelling tot 1 jaar garantie en een termijn van 1-2 maanden voordat je het ding weer terughebt nadat je em hebt opgestuurd.
 
Die T5550 CPU is een redelijk oude (nu budget) processor, videokaart zal het met oudere games aardig doen maar nieuwe games zullen niet best draaien. Voor de rest wel een leuk apparaat met 4gb geheugen/2*320gb hdd.
Er zijn leuke laptops tekoop voor dit geld, maar die zijn meestal 15,4 inch.
Acers vind ik vaak nogal grof/groot, o.a. Toshiba/Asus vind ik wat mooier, maar deze zullen ook wat duurder zijn.

Bedankt voor de info.. Die acers zijn inderdaad nogal groot vergeleken met anderen, ik denk dat ik van de week maar gewoon naar een speciaalzaak ga en me daar een beetje laat informeren..

In ieder geval bedankt.
 
draai al 2 jaar zonder ook maar 1 probleem te hebben op een acer. totaal geen klachten over en werkt pri-ma. alleen even aantal van die standaard bijgeleverde/geinstalleerde programma's eraf gooien :).
 
Ja had hiervoor ook een acer, zo`n ferrari ding. Veel problemen mee gehad maarja, maakt bij mij niet uit of ik een dure of een goedkope koop, gaat toch kapot :X

Maar dat over die garantie is idd wel een goeie ja 8)
 
garantie heb je altijd. laptops moeten langer meegaan dan 1 jaar, dus als ie "gewoon" kapot gaat in paar jaar kan je altijd je "garantie" terug vragen, hoef je geen extra euro's voor te betalen. gewoon je recht als consument.
 
garantie heb je altijd. laptops moeten langer meegaan dan 1 jaar, dus als ie "gewoon" kapot gaat in paar jaar kan je altijd je "garantie" terug vragen, hoef je geen extra euro's voor te betalen. gewoon je recht als consument.

Ja dat zouden ze moeten doen, maar mijn acer ging 1 dag voor m`n 1jarige garantie verliep kapot, en toen zeiden ze dat ik mazzel had want als ik 1 dag later was geweest had ik pech gehad :X
 
In princiepe heb je op particuliere aankopen recht op 3 jaar fabrieksgarantie voor alle electrische apparatuur. Helaas houd niet elke fabrikant zich hieraan en voor een broodrooster die stuk is ga je toch echt geen rechtszaak aanspannen.
Ik hoop voor iedereen dat er nooit wat stuk gaat aan zijn/haar laptop, maar als het gebeurt en je bent het ding 2 maanden kwijt dan baal je verschrikkelijk. Vandaar dat ik het zei, als er binnen 2 dagen een monteur bij jou thuis of op je werk het ding komt repareren dan ben je een stuk gelukkiger :)
 
Doet me aan een HP verhaal hier destijds denken :X Poef laptop uit bij zware bewerkingen en een drama aftersales.. was iemand van hier. Dus HP goede keuze.. mijn ervaringen met die dingen is ook draaaama
 
ik zelf heb nu bijna 1 jaar deze:: acer aspire 9305AWSMi bevalt erg goed service is ook goed bij acer ze halen thuis op en brengen terug met ups wanneer het jou uit komt !

ik had een K toets die niet meer werkte heel het toestesen bord vervangen :W en nieuwste updates er op gezet ! goede service hij is 2 weken weg geweest !
 
Back
Top