Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
Ik vind het prachtig :D zo strak
Ben wel benieuwd hoe het er nu dan uitziet.

Ik zal ook eens nieuwe pics schieten... het is hier ook wat 'huiselijker' geworden dan 6 maanden terug :)
 
Ook een oude pic dus :+
1001178270_6_3X-Y.jpeg


of bedoelde je deze? :#

991190562_6_S91O.jpeg
 
Ja toch naar links, het plafond in de keuken wordt iets lager, dus daar valt de afvoer in. De uitgang komt aan de achterkant vd gevel. Ladenkast is 100, kookplaat 72, dus er blijft plek over. We hebben nog even in de showroom gekeken of het zou gaan en het lukt wel.
Is overigens ook het meest logisch qua indeling (koken vlakbij koelkast ivm pakken ingredienten, veel ruimte tussen spoelbak en kookplaat).

We wilden nog achter het meest linkse kastje 3 lades hebben, maar die kastindeling is best wel duur. Greep op de koelkast is bewust zo ivm krachtverdeling bij opentrekken, ik stoor me er niet zo aan, vind het wel mooi dat hij zo groot wordt. Andere kastjes zijn spoelkast en vaatwasser, dus moeten wel een kastje zijn. Of we zouden de twee linkerkastjes van 60 samen moeten voegen tot 1 ladekast maar dan gaat naar onze zin de gootsteen weer teveel naar links.

Net zoals dat het mooier zou zijn de ladenkast te voorzien van 2 panelen met een binnenla, maar dat lijkt mij erg onpraktisch. Je moet altijd 2 handelingen doen. Ik vind het mooi, maar het moet wel handig blijven.

Eventueel wordt het blad later nog vervangen voor een graniet, beton of composiet blad maar daar is nu even geen budget voor.

Spoelkast kan ook gewoon een ladenkast zijn, kijk maar bij ons...Zelfde verhaal voor de greep op de deur, maakt niks uit.

Als je je blad wilt gaan vervangen, waarom leg je er nu geen Ikea blad op dan? Heb je al gezien wat het blad kost, los? 8P

Zoals je kunt lezen, is er al over nagedacht. De plaat zit er niet tegenaan maar een stuk er vanaf. Maar thanks voor het meedenken :)

14 cm, dat is geen stuk, maar een stukje :p, 120 kast geen optie? Die ruimte heb je nog wel over links denk ik? Heb je meteen mooi gelijke verhoudingen, 120:2x60.
 
Last edited:
We hebben natuurlijk dit niet gekocht om gelijk het blad te vervangen :p Maar een 6cm HPL blad was te duur (scheelde 1500 euro) dus voor std. van de fabrikant gekozen. 120 kast zou kunnen, maar wil liever niet breder ivm gashaard, daar willen we nog wat ruimte overhouden. Donderdag even laten inmeten en dan kan de verkoper ook de ruimte beoordelen, wie weet heeft hij wel nog een andere suggestie qua kastenindeling.

Persoonlijk denk ik echt dat het wel meevalt met de ruimte om de kookplaat heen. Aan de rechterkant zitten overigens de kleinere pitjes:
PELGRIM_GK477WRV_4c1c808a2bf85.jpg


Ik vind de indeling zo echt goed, grote pitten aan de achterkant.
 
Ik heb ook een tof ontwerp voor mn keuken binnen. Zal m is scannen straks. Grando is naar mijn idee nog wel 50% te duur, maar goed. Als hij niet wil zakken ga ik met dit ontwerp naar de IKEA :+
 
Grando is Mandemakers, laat je niet naaien! Ga ook niet naar een andere Mandemakers tent, ze kunnen allemaal in elkaars systeem zien wat voor offertes er zijn gedaan, als jij je naam en adres opgeeft...Sowieso, als je de helft moet afdingen voordat je een goede prijs krijgt is het een kutzaak imo.

En verder kun je imo een Ikea keuken met foliefronten niet vergelijken met gespoten fronten :)
 
eigenlijk zijn alle cheap-o keukenzaken zo.. ik heb mijne bij keukenconcurent weg, maar je moet echt opletten dat ze je niet naaien!
 
Grando is Mandemakers, laat je niet naaien! Ga ook niet naar een andere Mandemakers tent, ze kunnen allemaal in elkaars systeem zien wat voor offertes er zijn gedaan, als jij je naam en adres opgeeft...Sowieso, als je de helft moet afdingen voordat je een goede prijs krijgt is het een kutzaak imo.

En verder kun je imo een Ikea keuken met foliefronten niet vergelijken met gespoten fronten :)

Is dat met alle ikea fronten zo dan? Mijn ouders moesten toen speciaal een frontje terug laten sturen omdat het in de verkeerde kleur was gespoten
 
Grando is Mandemakers, laat je niet naaien! Ga ook niet naar een andere Mandemakers tent, ze kunnen allemaal in elkaars systeem zien wat voor offertes er zijn gedaan, als jij je naam en adres opgeeft...Sowieso, als je de helft moet afdingen voordat je een goede prijs krijgt is het een kutzaak imo.

En verder kun je imo een Ikea keuken met foliefronten niet vergelijken met gespoten fronten :)

In dat geval zou alleen een dure kwaliteitskeuken een goede optie zijn. Waar je niet veel onder de eerste prijs zal uitkomen. Ik heb altijd nog de achterliggende gedachte om hier over een jaar of 5/6 weer te vertrekken. In dat geval voldoet zelfs een IKEA keuken. Daar de kasten vandaan halen, blad bij Dekker, en inbouwapparatuur van i-net. Heb ik een keuken naar mijn smaak voor <5K.
 
Yes, werken een paar bekenden van me.

Als particulier kun je er volgens mij ook gewoon kopen. Bel ze ff zou ik zeggen.
 
. Eventueel wordt het blad later nog vervangen voor een graniet, beton of composiet blad maar daar is nu even geen budget voor.

Eventueel = gaat nooit gebeuren... Is composiet echt zo duur? Bij ons zit totaal 5 meter composiet in de keuken, we hebben niet eens overwogen om ander materiaal te pakken moet ik zeggen :)

Ook dure zaken zijn zo, is gewoon een Mandemakers kwaal.

Het zit ECHT diep :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top