Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
Ik zoek een leuke poster die ik kan inlijsten voor aan de muur. Kent iemand goede sites (graag uit NL) ?
 
Thanks Nicolas. (Zal je deze week nog ff een PM sturen :), beetje hectisch hier, maar nog steeds interesse)

Offerte gehad van zo'n keukenboer, die mooi 25% korting geeft op zo'n Stoom-oven combi, check ik ff i-net, vind ik m voor nog is 900 eu minder :D

Ga denk ik alleen de kasten en werkpblad bij zo'n boer halen, en alle apparatuur online bestellen. Scheelt ECHT veel op het totaalplaatje. (In mijn geval scheelt dat al bijna 2500 euro.)
 
Jup, klopt. Maar ga je hem zelf plaatsen dan?
Je moet ff een offerte bij inbouw.nl vragen, gaat er bij meerdere apparaten nog zo een paar 100 van de prijs af.
 
Ja, oa bij inbouw.nl en nog een paar toko's offertes aangevraagd voor een zooi apparatuur. Ze claimen stuk voor stuk de goedkoopste te zijn, dus laat maar zien dan :W
 
Mee eens... Vriend van me zit ook al enkele jaren thuis (met tussenperiodes dat hij werkt)... Hij solliciteert op van alles, maar wordt nergens aangenomen, of is overgekwalificeerd (HBO Soc. Jur. Dienstverlening gestudeerd)... Hoe langer je thuis zit, hoe moeilijker het wordt (je moet dat gat in je CV dichtpraten, en hoe langer je thuis zit, hoe erger het wordt)... Dat hij "op niveau" niet wordt aangenomen, of snel wordt ontslagen, komt omdat hij niet echt lekker in z'n vel zit (al heel lang)... Maar hij wil wel werken....

Klinkt als een watje, ga hem eens een trap onder zn reet geven Bart :p


Wie heeft er ervaring met "Grando keukens"

Mandemakers warning!

Offerte gehad van zo'n keukenboer, die mooi 25% korting geeft op zo'n Stoom-oven combi, check ik ff i-net, vind ik m voor nog is 900 eu minder :D

Ga denk ik alleen de kasten en werkpblad bij zo'n boer halen, en alle apparatuur online bestellen. Scheelt ECHT veel op het totaalplaatje. (In mijn geval scheelt dat al bijna 2500 euro.)

Als je bij een goede keukenboer gaat moet het minimaal schelen, zeker geen 2.5 rug! Ik was vorig jaar via de leverancier van de keuken goedkoper uit met de apparatuur als bij inbouwapp websites....
 
Render van de keuken:

[ir]https://lh3.googleusercontent.com/_jfgOAB0xahY/TVBjOocEZnI/AAAAAAAABEE/PLCd4yH7oLM/s800/43332%20Boeijinga%20perspectieftekening%20van%20de%20keuken.JPG[/ir]
 
@ Jelle: Waarom laat je de keuken niet doorlopen tot aan de muur?

Ik zit in dubio, kunnen een appartement overnemen van 145 M^2 met extra 16 M^2 garage en dakterras van 26 M^2 in Groningen, echter vragen de vorige bewoners 5000 euro voor vloer en lampen. Mijn inziens echt totaal over gewaardeerd, maar ze hebben het door een klusjesman laten leggen bla bla. Vloer is zeker van goeie kwaliteit en ook professioneel gelegd, echter is het alles al zeker voor 50% afgewaardeerd. Appartement is in 2010 opgeleverd en minder dan 1 jaar bewoond; vloer is dus ook nog slechts 8 maand oud. Wat zouden jullie doen? Wachten en gokken dat wij het eerste zijn of toehappen en onderhandelen over de prijs en dus zeker zijn van de woonlocatie? Het betreft een vrije sector woning, huur is 1000 per maand excl g/w/e. Ter info: Ik kan voor een bedrag van 1750 zelf een professionele kwaliteit vloer laten leggen.
 
Render van de keuken:

[ir]https://lh3.googleusercontent.com/_jfgOAB0xahY/TVBjOocEZnI/AAAAAAAABEE/PLCd4yH7oLM/s800/43332%20Boeijinga%20perspectieftekening%20van%20de%20keuken.JPG[/ir]

Mooi hoor.

Toch naar rechts met de kookplaat? Weet je zeker dat dat gaat? Of ga je naar de achtergevel toe met de ventilatie?

Zou zelf btw alleen ladekasten erin zetten, en alle grepen horizontaal plaatsen :)
 
Ja toch naar links, het plafond in de keuken wordt iets lager, dus daar valt de afvoer in. De uitgang komt aan de achterkant vd gevel. Ladenkast is 100, kookplaat 72, dus er blijft plek over. We hebben nog even in de showroom gekeken of het zou gaan en het lukt wel.
Is overigens ook het meest logisch qua indeling (koken vlakbij koelkast ivm pakken ingredienten, veel ruimte tussen spoelbak en kookplaat).

We wilden nog achter het meest linkse kastje 3 lades hebben, maar die kastindeling is best wel duur. Greep op de koelkast is bewust zo ivm krachtverdeling bij opentrekken, ik stoor me er niet zo aan, vind het wel mooi dat hij zo groot wordt. Andere kastjes zijn spoelkast en vaatwasser, dus moeten wel een kastje zijn. Of we zouden de twee linkerkastjes van 60 samen moeten voegen tot 1 ladekast maar dan gaat naar onze zin de gootsteen weer teveel naar links.

Net zoals dat het mooier zou zijn de ladenkast te voorzien van 2 panelen met een binnenla, maar dat lijkt mij erg onpraktisch. Je moet altijd 2 handelingen doen. Ik vind het mooi, maar het moet wel handig blijven.

Eventueel wordt het blad later nog vervangen voor een graniet, beton of composiet blad maar daar is nu even geen budget voor.
 
Ik zou even nadenken over de positie van de kookplaat zo naast een hoge kast.
Bij mijn ouders thuis zat het ook precies zo alleen bleek toch niet zo heel handig als je geen ruimte naast je fornuis heb ivm grote pannen en warmte tegen je koelkast.
 
Zit er aan te denken om een grote foto op een doek in de woonkamer te hangen. Als mijn huisje klaar is. Ben gewoon een beetje aan het rondneuzen. Iemand ideeën? En waar je dat kan laten doen?

silberman-henri-new-york-new-york-manhattan-skyline.jpg


Ben zelf nu een beetje aan het rondkijken hoe ik het ga inrichten. Vind dit namelijk nog wel moeilijk. Denk dat ik echt met zwart/wit ga werken en het erg strak houd.
 
Ik zou even nadenken over de positie van de kookplaat zo naast een hoge kast.
Bij mijn ouders thuis zat het ook precies zo alleen bleek toch niet zo heel handig als je geen ruimte naast je fornuis heb ivm grote pannen en warmte tegen je koelkast.
Zoals je kunt lezen, is er al over nagedacht. De plaat zit er niet tegenaan maar een stuk er vanaf. Maar thanks voor het meedenken :)
 
Zit er aan te denken om een grote foto op een doek in de woonkamer te hangen. Als mijn huisje klaar is. Ben gewoon een beetje aan het rondneuzen. Iemand ideeën? En waar je dat kan laten doen?

silberman-henri-new-york-new-york-manhattan-skyline.jpg


Ben zelf nu een beetje aan het rondkijken hoe ik het ga inrichten. Vind dit namelijk nog wel moeilijk. Denk dat ik echt met zwart/wit ga werken en het erg strak houd.



1045128378_6_6FUG.jpeg


Oude foto, staat inmiddel al wat meer in hoor :p

1191631730_6_Hx4c.jpeg




1046042698_6_me5U.jpeg

Hier heb ik een schilderij aan de muur hangen nu, maak binnenkort wel ff foto.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top