Laat je kamer of huis zien #10

Status
Not open for further replies.
Woei, overeenkomst met de makelaar wat betreft de woning (geen bouwrente), deze week koopakte tekenen. 8)

Afspraak gemaakt met ING adviseur voor volgende week woensdag om te kijken of ze beter dan die 4,15% kunnen bieden. Ben benieuwd, iig bedankt voor de tip :!

Gefeliciteerd... Pics of een link van het project ergens?

Thanks :)

Dit is het huis, alleen hebben wij meer grond aan de zijkant van het huis voor eventueel een garage. Ook zit er een aanbouw van 2,4m aan de achterkant aan. Hieronder is met 215m2 grond, wij hebben zo'n 275m2 grond.
228_1.peg


Meer info/foto's:
http://www.zeemanvastgoed.nl/inverkoop/oosterweed-grootebroek.html?WoningType=46

De woningen zijn zo goed als klaar en worden vrijdag al opgeleverd

Ziet er goed uit! :W

Idd, mooi alles nieuw!

Ik heb net de hypotheekofferte getekend. Ik twijfelde nog even om ipv 4,00% voor 4,15% te gaan zodat ik geen boete zou krijgen als ik mn hypotheek bij een andere verstrekker zou nemen, maar toch maar besloten niet te doen (anders zou ik namelijk wat spaargeld bij de hypotheek moeten leggen plus dat ik uiteraard per maand iets meer kwijt ben).

Ziet er erg mooi uit Jeroen! Succes met het hele traject :)
@ Sjoerd, netjes gedaan... nu weer wachten :)

Ook een ING betaalrekening erbij waar salaris op gestort moet worden zeker, Sjoerd?

Leuk huis, Jeroen!

Had ik al ;)

Sinds kort woon ik ook samen met mn dametje.
Tis een hele opknap geweest:

1071430216_5_4YHm.jpeg


1071432058_5_fsfR.jpeg


1071433395_5_2K0O.jpeg


1071442290_5_zE6Z.jpeg


1071445398_5_m0_Y.jpeg


1071446879_5_LyXA.jpeg


1071436552_5_hw1Z.jpeg


1071438096_14_rHQz.jpeg


- Alles is opnieuw geverfd.
- Nieuwe kozijnen, boven onder, voor en achter. (behalve voordeur + doucheraam.)
- Vloer is opnieuw geschuurd + gelakt (white wash)
- Nieuwe plafonds boven.
- Alle muren opnieuw boven strak gemaakt.
- Tuin helemaal leeg gehaald en dit ervan gemaakt.

De keuken willen we nog doen. Of een nieuwe keuken of alleen nieuwe deurtjes.
De tuin willen we nog doen. Een overkapping en alles verharden.
En de douche willen we nog vernieuwen.
Maargoed niet alles kan in 1 keer.

Verder de kamer met het groene behang is mn vriendin der tut kamer. (kan ik mooi blijven liggen en wordt niet wakker van al dat geföhn e.d. :p
Verder zijn we er beide content mee *D



Netjes idd :)

Netjes Tim !!

cool ingericht, erg netjes!

De vrouw is baas bij jou?

Wel netjes, niet mijn smaak.

Binnen moet je de vrouw ook baas laten zijn Siep. Geeft jou meer ruimte buiten en in de schuur. ;)

Timmetje en Jeroen, netjes hoor. ;)

Ik ben baas in huis, en mijn garage zit aan mn huis vast :p

Ja, totdat je vriendin dit leest, krijg je scooterforum-arrest. :p

+ pikstraf

Niet zo zeer, ik ben allang blij dat we enigzins qua smaak dicht bij elkaar zitten (tegen woordig!)

Ik vind het al snel prima, ik heb mn playstation 3 en mn 50 inch TV *D


Voor de rest thanks!

Verder
 
Advertisement - register to remove this

Niet zo zeer, ik ben allang blij dat we enigzins qua smaak dicht bij elkaar zitten (tegen woordig!)

Ik vind het al snel prima, ik heb mn playstation 3 en mn 50 inch TV *D


Voor de rest thanks!

wat zijn wij mannen al snel tevreden hé :) Puik huisje hoor!
 
weet iemand hoe gaat bij bedrijfspanden? heb een leuk pand gezien.
maar voor zover ik weet mag je niet zomaar er in wonen.
maar toch zie je regelmatig mensen op een industrie terrein wonen.
 
ik meen dat als een pand een bedrijfsbestemming heeft het super moeilijk is om er een woonbestemming van te maken.
 
weet iemand hoe gaat bij bedrijfspanden? heb een leuk pand gezien.
maar voor zover ik weet mag je niet zomaar er in wonen.
maar toch zie je regelmatig mensen op een industrie terrein wonen.

Je hebt soms delen van een industrieterrein wat wonen en werken is (vanaf t begin al) Denk dat je moeilijk in alleen een werk situatie pand mag wonen.

Anders ff bij de gemeente langs gaan waar t pand staat....
 
dat maar eens even gaan doen dan.
mega ideaal, 100m2 werkvloer met mega garage deur en 100m2 kantoor oppervlakte.
geen buren dus geen gejank om krakende bedden :p
 
zonder een eigen bedrijfje krijg je denk ik geen woonwerk pand op een industrie terein.

maar het is natuurlijk het proberen waard:p veel sleutelruimte is wel erg lekker:p
 
Iemand kennis mbt koelkasten? Ik zoek wat nieuws en heb echt geen idee wat kwaliteit is.

Eisen:

- 90 cm breed
- rvs
- geen beunmerk
- lampjes / knopjes etc is prima, maar hoeft niet
- budget, 1500 euro oid.

samsung-refrigerator-j-series-jasper-morrison.jpg


Kwam een Samsung tegen die er wel ok uitzag, is dat wat? Of toch meer voor de "gevestigde orde" gaan zoals Bosch of Liebherr?
 
Hij steekt 10cm uit ofzo, maar in de toekomst komt daar een pui en daarnaast openslaande deuren dus daar heb ik nooit meer last van.
Alleen de deur zelf steekt voorbij de keuken, volgens mij is dat zelfs 8cm ofzo.
 
Afmetingen: 90.2 x 177.0 x 69.0 cm (b x h x d)

Haha zie net dat ik flink geluk heb gehad, had namelijk eerst een 575 maar die deed het niet (was ws showmodel ofzo want hij was ook incompleet) dus kreeg er een 580 voor terug, maar dies dik 1650 euro op internet en ik heb 1395 betaald ofzo :p
 
Heeft er trouwens iemand verstand van keukens? Ik wil dus mijn aanrechtblad vervangen (wit of donkerzwart kunststof zonder fratsen).

Ik was bij Brugman keukens en daar rekende hij even snel 1.700 Euro ervoor, incl opmeten en erin zetten, het blad zelf en een nieuwe spoelbak (was nodig volgens hem). Maar ik heb met hem al wel teveel meters gerekend want voor mijn keuken is volgens mij 2,40 meter aan aanrechtblad nodig en ik had teveel genoemd. Blad zou varieren tussen de 300 a 500 Euro de meter.

Jullie nog ideeen?
 
bouwmarkt blind blad kopen?.. tis geen rocketscience hoor.. wtf 1700 euro.. ik had de mazzel dat ik bij keukenconcurent een verkoper had die me situatie snapte en mn geen oor aan wilde naaien.. gewoon 2200 euro voor mn kasten/blad/afzuigkap/gasstel/spoelbak betaalt.. prima
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top