kymco ombouwen van lc naar ac

mike_one

Well-Known Member
hallo iedereen
ik heb het volgende:
ik heb een kymco dink lc maar daar is het blok van rot (echt stuk)
nou heb ik een blok van een kymco dink ac er onder gezet ,maar ik krijg maar niet aan de praat.
ik heb volgens mij alles aangesloten ,startmotor werkt, heb volgens mij genoeg compressie en heb alle bedrading overgezet. bougie vonkt ook.
heeft iemand nog een idee waar het aan kan liggen.?
ben een beetje door mijn ideen heen
 
Advertisement - register to remove this

nja dan zal die hoogst waarschijnlijk geen benzine krijgen, als het wel in de uitlaat komt ligt het aan je zuigerveer, anders moet je naar de carb/membraan kijken.
 
mike_one said:
hallo iedereen
ik heb het volgende:
ik heb een kymco dink lc maar daar is het blok van rot (echt stuk)
nou heb ik een blok van een kymco dink ac er onder gezet ,maar ik krijg maar niet aan de praat.
ik heb volgens mij alles aangesloten ,startmotor werkt, heb volgens mij genoeg compressie en heb alle bedrading overgezet. bougie vonkt ook.
heeft iemand nog een idee waar het aan kan liggen.?
ben een beetje door mijn ideen heen


kijk of dat ie benziene krijgt :) en anders ff je hand op de lucht inlaat van je carburateur houden met starten wil ook nog wel is helpen
 
hey melf #50 , tuurlijk heb ik niet zo maar het blok er onder gezet .
ik heb eerst gekeken hoe alles zit ,(van wat ik kon vinden).
maar goed .
ik heb mijn hand op de carburateur gezet en je voelt ook wel dat hij aanzuigt. maar verder ook niet. heeft iemand vaker een watergekoelde brommer omgebouwd of weet iemand iets wat ik zou kunnen missen een bepaald onderdeel wat een watergekoeld blok niet heeft maar een luchtgekoeld blok wel nodig heeft
 
ja , das het punt juist ,ik heb van alles los gehad,pakkingen vervangen noem maar op. ik heb het idee dat ik wat over het hoofd zie wat betreft het omzetten van watergekoeld naar lucht gekoeld, ik zou alleen niet weten wat
 
ben er achter wat het zou kunnen zijn .
het ligt mogelijk aan de cdi unit dien schijnd heel er verschild te zijn tussen een water gekoelde motor blok en een luchtgekoelde blok.
heeft iemand een idee of dat kan. verder heb ik het blok uit elkaar gehad en verder niks raars vinden.
 
Back
Top