Kymco Like Snor sneller laten lopen

Harunlike

Well-Known Member
Hi!

Ik ben nieuw hier. Ik zal mij eens voorstellen. Harun, uit Rotterdam en overtuigd dat een scooter het fijnste veroermiddel is in zomerse maanden. Vorig jaar heb ik om die reden besloten om een scooter te kopen. Mijn keuze is gevallen op een Kymco Like TT in het wit. Na 15 jaar ben ik weer op ern scooter gestapt en dat voelde erg goed!

Bij aankoop bij de scooterzaak werd de optie geboden of ik een gewijzigde variobus wilde. Hiermee zou ik van ong. 30 km/h naar ong 40 km/h gaan op de teller. Ik vond 't best en heb dit laten uitvoeren. De scooter loopt nu op de teller 40 km/h.

Ik merk dat de scooter zowel op 3 kwart gas als op volgas 40 km/h loopt, alsof het tegen de begrenzing aanloopt. Op de een of andere manier irriteer ik mij hieraan. Ik wil dat laatste stukje gas ook vertaald willen zien in vermogen.

Graag wil ik jullie vragen wat de opties zijn om de scooter te ontgrenzen zodat de gemaakte toeren niet alleen geluid maar ook dat kleine beetje extra snelheid met zich meebrengt. Hebben jullie tips?

Vrolijk pasen!

Harun
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top