Kymco Agility City opvoeren

Status
Not open for further replies.

LLM

Well-Known Member
Hallo,

ik heb een kymco 4tak
en wou die graag opvoeren

ik heb nu al:

de vario ring eruit
cdi unit ontgrensd
& heb al 1600km gereden

de top snelheid is nu 56kmpu

hoe kan ik hem nog sneller krijgen ??
 
Advertisement - register to remove this

ja er zit in de kop van je carb een schroef/ moer een van de twee als je die er uit haalt kan ie meer bezine kwijt rijdt die harder is bij bepaalde 4 takt bij sym is het de Agility en de fiddel
bij andere merken weet ik het niet zo
 
Gast alsjeblieft denk na voor je iets post... er is geen malossi cdi voor een kymco 50cc 4t. Dit zijn geen injectiescooters.


Voor die agility: Koop een koso hsc sport vario en een malossi drukveer wit voor peugeot. \Monteren, afstellen en rijden maar. Moet je zeker 65 mee kunnen halen.
 
Gast alsjeblieft denk na voor je iets post... er is geen malossi cdi voor een kymco 50cc 4t. Dit zijn geen injectiescooters.


Voor die agility: Koop een koso hsc sport vario en een malossi drukveer wit voor peugeot. \Monteren, afstellen en rijden maar. Moet je zeker 65 mee kunnen halen.

Ga huilen..

Is dan niet van malossi, maar deze bedoelde ik: http://www.speed-parts.nl/images/elektronica/cdi_agility.jpg

Is in een kit, met snelle variobus en andere sproeier.

Of een Naraku CDI zonder toerenbegrenzer. Schijnt ook leuk te lopen...
 
Die passen niet op een Agility City, jammer joh.
Bovendien heeft hij de CDI al ontgrensd.
Die jij noemt zijn a: de originele CDI van een filly (in het zakje) en b: die van naraku loopt niet beter dan een originele zonder begrenzer maar gaat wel 20x zo snel stuk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top