Kymco Agility 4Takt - NEED HELP!

Status
Not open for further replies.
Er kan nog meer vermogen uit worden gehaald als je de carb, cdi en uitlaat vervangt.

Uit elke scooter haal je eenwielie, ook een std scooter. Een echte powerwielie heb je meer dan 14pk voor nodig.
 
Er kan nog meer vermogen uit worden gehaald als je de carb, cdi en uitlaat vervangt.

Uit elke scooter haal je eenwielie, ook een std scooter. Een echte powerwielie heb je meer dan 14pk voor nodig.

Okay thanks 9||6
als ik meer power wil onder me scoot ga ik gewoon terug naar MBV laat ik nog meer dingen veranderen :~ maar wel nice dat ik dan nu al genoeg vermogen heb voor wheelies :W heb nog nooit getunede kymco agi gezien :*
 
damn, ik zit weer met een probleem...
Me Kymco agility (die vanwege de 90cc alleen met kickstart aankan) start niet meer, toen ik hem kreeg voelde je echt de "stroefheid"(weerstand) van de kickstart, zodat als je hard aankickte hij aanging (en dat had ik de hele tijd voordat hij kapot ging ook), maar net toen ik buiten was (hij stond de hele tijd uit) toen ik hem weer aan wou kicken was de kickstart veels te soepel, geen "stroefheid" was er meer en hij ging dus niet meer aan.. Ik ga morgen MBV scooters bellen vragen of zij weten wat er aan de hand is.. Ik heb namelijk de 90cc pas net.. (zo'n anderhalf weekje..)

Maar weten jullie misschien wat het is? ik wou morgen met een vriend van me de carterkap openen (hij zei dat we daar in moesten kijken omdat de kickstart veels te soepel was) zit het probleem in de carterkap?
ik heb hier 650 euro voor betaalt (inclusief andere dingetjes wat vervangen moest worden maar de 90cc was het duurst) dus het zou wel kut zijn als het een groot probleem is :(


PLEASE HELP!!! Dit is echt een kut probleem voor mij :(

(aidix, reply please)
 
Last edited:
Kickstart veelste soepel? Volgens mij geeft de cilinder dan gewoon geen compressie meer.. Denk dat cilindertje er weer af moet, miss iets met zuigerveren ofzo, weet niet hoe dat bij 90 cc zit (A) Lijkt wel sterk omdat je hem pas anderhalve week hebt.
Maar je hebt het zaakje er door een scooterzaak onder laten leggen? Hebben zij jou geen garantie gegeven dan ? :)
Misschien is het ook wel een kleiner "probleem" Iets met je kickstart ja.. maar wat weet ik niet :) Iets met een versleten kickstartrondsol(ding met die tandjes)?
 
Kickstart veelste soepel? Volgens mij geeft de cilinder dan gewoon geen compressie meer.. Denk dat cilindertje er weer af moet, miss iets met zuigerveren ofzo, weet niet hoe dat bij 90 cc zit (A) Lijkt wel sterk omdat je hem pas anderhalve week hebt.
Maar je hebt het zaakje er door een scooterzaak onder laten leggen? Hebben zij jou geen garantie gegeven dan ? :)
Misschien is het ook wel een kleiner "probleem" Iets met je kickstart ja.. maar wat weet ik niet :) Iets met een versleten kickstartrondsol(ding met die tandjes)?


hmmm :mad: damnz, ik heb hem echt pas een anderhalve week, kijk maar naar de posts hierboven.. en ik weet niet of MBV garantie geeft..
 
Sjonge jonge je voelt toch zelf wel of je kickstart doorslipt of dat je cylinder geen druk opbouwt... als je cylinder geen weerstand meer heeft moet je electrische start ook als een malloot gaan terwijl je vliegwiel gewoon draait.

Zo'n vaart loopt het echter niet met een 4t. (zitten 4 zuigerveren en die kunnen nergens heen). Wat wel kan: kickstartrondsel los of lam, bougie los of lam, kop los of lam etc... Gebruik je fantasie.
 
DAT IS DUS NIET WAAR!

door een andere uitlaat, ga je NIET sneller,
zal mischien hoogstens 0.02pk schelen, als t al niet minder is.

enige manier is vario ontgrenzen, en als je dan nog sneller wilt:

Andere nokkenas, andere cilinder andere vario e.d





Als je een andere uitlaat eronder gooit en je scooter voor die uitlaat goed afstelt merk je het verschil echt wel 100%....




_______________________________________________________________




Ricky Crosser.
 
Ervaring of blaatpraat?
Wie het zelf heeft geprobeerd is tot de conclusie gekomen dat het niets uitmaakt, een 50cc 4t is niet begrensd op de uitlaat, en de uitlaten die in de handel verkrijgbaar zijn lijken ook in de verte niet op iets dat gemaakt is om die hooguit 10% winst eruit te persen die theoretisch misschien mogelijk is. Daarvoor moet je een hele lange en dunne pijp hebben en dat past niet op een scooter.
 
hoe hard kan je dan eigenljk gaan met 90cc/85cc en 80cc?

en kan je een grote cilinder ook monteren met alleen een sportvario(+gladde variobuis) en een onbegrendse cdi?
 
4tact Kymco tunen.

Wat je moet doen is een gladde variobus en een nieuwe snel CDI. Als je dat hebt gedaan gaat die 70 !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top