kvs vervangen aprilia rally

T-Time

Well-Known Member
ik wil me koelvloeistof vervangen hijs leeg of nja bijna maar hoe krijg ik dat laatste beetje eruit en waar zit dat ontluchtingsventiel ding want ik gooi er eerst effe flink wat water doorheen want de koelvloeistof was echt vet vies maar als het systeem gesloten is kan ik alleen dat resevoir volgooien voor de rest niks moet ie lopen als ik hem volgooi ofso?
hoop dat iemand mij dit kan vertellen want het ontluchtingsventiel kan ik nie vinde. zit wel een raar buisje die meteen weer trug gaat en ernaast weer vast zit boven op me blok zegmaar maar in elk geval hoop dat iemand me kan helpen.
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon de onderste slang van waterpompdeksel afhalen en de scooter een paar seconden laten draaien (niet langer want het wordt erggg snel heet!)
 
okejj en als ik hem weer wil vullen moet ie dan ook draaien of hoe gaat dat en veel mense zegge ja ontluchtingsnippel zit boven op je blok ik zoeken maar het enige dat boven op mijn blok zit is een klein slangetje die meteen weer trug komt dus naast elkaar gwoon zit maar wat het is misschien dat iemand het weet.
 
Back
Top