Kut geluid in kazaa nummers?

Floran

Banned
Mensen, ik word gek... Elk nummer wat ik van kazaa afhaal begind goed en daarna komt er vet harde krlllll geluid uit %@*&! ik snap er nix van... MEer mensen hebben hier last van maar wat kan je er tegen doen? Computer-dude's tell me...
 
Advertisement - register to remove this

Nee maar de laatste 3 liedjes die ik heb gedownload gaan de eerste 20 seconden en de laatste 20 seconden alleen maar goed. Voor de rest is het ook 'trrr kats boem tssss'.
 
ligt niet aan je pc's mensen. dit is zo nieuwe kutdinge die de platen maatschappij-en verspreiden om kopieren/downen tegen te gaan.

zit iedereen met dat kut gekraak ertussen en niemand vind direct het goede liedje:p

bij die sommige liedjes is er precies telefoon gedoe dat ganse tijd van zijn horen maakt. Kan je niks aan doen, behalve blijven proberen en hopen dat je es goeie vind
 
Ik had 100 nummers 8er elkaar gedownload en zeker de helft heeft dit kut geluid,de 1e paar keer schrik je je echt de tering :)
 
programma waar je muziek kan dowlooiuh..;)

k had er ook al last van, egt vet vaag, heb je je boxen beetjuh hard aan staan, komt er opeens van dat tering herrie door heen..:mad:
 
Had ik laatst ook met een nr dat van kazaa afkwam...(ook kazaa-lite trouwens, maar dat heeft er niks mee te maken)

Direct connect vind ik hét p2p programma----is alleen iéts ingewikkelder, en je moet zelf ook sharen----

Ik download hier normaal álles van---svcd's/divx/xvid/mp3/spellen (allemaal demo's/evaluatieversie's/shareware natuurlijk8)
 
kazaa lite is kazaa zonder reclame en banners en die zooi.

Dat kut geluid heb ik de laatste tijd ook last van. 20 seconde hoor je normaal geluid en dan opeens krggggggggg en irri. Vooral bij rap en RnB nummers heb ik het.
 
Back
Top