Koffiebeun #?

Wanneer dan?


  • Total voters
    6
Ho ho, eerst toestemming vragen voordat je Assen binnen komt :+
Wie heeft gezegt dat ik naar Assen ga. Maar moet ik bij jou een visum aanvragen?:p

@Ro: Was zeker gezellig, maar stervens koud de vorige keer. Nu heb ik wat te doen en kan het niet. Vorige keer vroeg je nog rond of iemand iets te doen had haha
 
Tuurlijk! Dan hebben de mensen ook gelijk een gezicht bij je ipv "Ik had jou echt heel anders verwacht" :D

Nou dat heb je bij Rick (Smiley) wel haha! Ik kom ook mee als ik mee mag van Pepijn... Ook eems gezichten achter de namen zien. En stiekem leuke autos checken :p
 
Aad:

Omdat ik stiekem ook graag bij aanwezig wil zijn (met Imprezaap) wil ik als een van de mogelijke datums zaterdag 16 maart voorstellen, 17e is dan namelijk Time Attack en dan kunnen we daarna met de gewilligden doorrijden naar Assen (met overnachting daar dus, heb je ook geen gezeik met gebruikelijke politiecontroles als je een bwaaaap-mobile hebt). Is maar een idee :)
 
Nou dat heb je bij Rick (Smiley) wel haha! Ik kom ook mee als ik mee mag van Pepijn... Ook eems gezichten achter de namen zien. En stiekem leuke autos checken :p

verklaar je nader :+ haha, tjah als ik twee keer rood rij n een finale dan is het idd niet bepaald smiley! maar goed, die tijd gehad! had graag met de motor gekomen alleen
ben gezakt -.- dus word nieuwe regeling! Maar ik ga wel bij m'n vriendin achterop+pippi+

thnx guys!
 
Je bedoelt deelname? Dat niet.
Bezoeker - maar natuurlijk! Volgens mij komen er wel bikers op af.

Nee deelname idd... dacht ik al, ik lees er nooit wat over idd ofzo.
Met de auto ga ik 't circuit niet op, die is gewoon voor woon-werk.
 
En je jeroentjuhtjoening stand dan ?

Tja ik ben er wel (ook onder adnere om technische redenen) verplicht om te staan, maar voor de rest hier misschien een symbolisch idee? Ik ben enkel in staat om dag/avond vooraf te meeten (met de auto dan).
 
assen is een beetje ver weg.

Ik denk dat t beter is om niet af te dwalen van t standaard idee. Slap lullen + bakkie doen in naaldwijk.
 
Dat is ook niet nodig, mijn voorstel was enkel om het op 16e te houden en daarna eventueel door te rijden voor de mensen die daarheen willen :)
 
Back
Top