Kleine vraagjes topic #5 (non-scooter)

Had Firefox al gedownload en geprobeerd met die plugin, maar dat werkt niet.

Wel een filmpje van een meisje, maar niet in de zin zoals jij het omschrijft.

Hoezo eigenlijk, gaat dat rond? Virus of weet ik veel? Heb jij het ook gehad?:p
 
Nee heb niks gehad hoor haha, maar dat schoot me als eerste te binnen ;) Maar als die oplossing niet werkt weet ik ook niet hoe je het moet doen. Waarom niet gewoon de afzender vragen of ze het kan mailen ?
 
heb vandaag een nieuwe tv aangeschaft "lg 47lv5500" en hier zou een magic motion remote op moeten kunnen, dus ik zo'n ding gehaald alleen blijkt dat ik een "rf dongle" moet hebben. die zit dus niet bij de tv en ook niet bij de remote! iemand enig idee waar de dingen te krijgen zijn? google al geprobeerd uiteraard maar word er niet wijzer van.
 
Ik heb even een vraagje m.b.t. importeren.

Ben van plan om een product groot in te kopen uit een niet EU-land.

Zal in ieder geval eerst iets van 1500 stuks importeren, maar hoe zit dit nu precies met douanerechten en omzetbelasting?

Had dit al gevonden, maar de totale waarde zal veel meer zijn dan €150,-

img698.png


Hoeveel belasting moet ik dan betalen? Enkel 19% (product valt onder hoog tarief) van de waarde van de producten die ik wil invoeren?
 
Thanks!

Heb de douane al even gebeld om exacte info over het product te krijgen qua douanerechten, maar alle medewerkers zijn al zo'n beetje de hele ochtend koffie aan 't drinken, dus helaas nog niemand aan de lijn kunnen krijgen...
 
Ik wil een pakketje naar Polen sturen, iemand enig idee wat goedkoop is? DHL/TNT kom ik niet onder de 45 euro (wat ook ongeveer de waarde van het pakketje is :+)
 
http://www.expressworld.nl/ Erg snel, goed service en in sommige situaties kunnen ze heel goedkoop zijn.
(Ik doe het wel zakelijk en vrij veel waardoor er sowieso iets lagere tarieven gerekend worden btw)

En sowieso niet met de eerste prijs akkoord gaan. ;)
 
ff een vraagje!
vnv naar guus meeuwis in utrecht, maar nu staat overal wel hoelaat het begint, maar hoelang duurt zo'n conert ongeveer ivm terugrit met de trein??
Begint om half 9 btw
 
Iemand een idee waar ik goedkoop een schuifmaat in Groningen kan halen?

Verkopen ze die dingen eigenlijk bij de Action e.d.?
 
Back
Top