Kleine Hatchback oid

Status
Not open for further replies.
Eerst het meer belangrijke, dan pas het minder belangrijke :7

Swift zijn voor weinig geld ook wel leuke autotjes. Collegatje van me had er 1 gekocht voor 600 euro ofzo rijd er al 2 jaar in rond zonder al te grote kosten.
 
Nogmaals, golf 2 1.6/1.8

Mijne voor 500 gekocht en 1 keer 70 kosten aan gehad in bijna een jaar ondertussen, ben ik m zat krijg ik er weer 500 voor :p
 
ik heb 2 swifts gehad, geen problemen mee gehad en waren beide onder de 600E..
306-jes zijn ook betrouwbare auto's..

Maarja er is best veel, kijk wat allemaal al genoemd is ;)!
 
starlet.....

+1 Ik heb er 3 jaar geleden een gekocht als 1e auto en ik heb hem nog steeds. Niet kapot te krijgen en nagenoeg onderhoudsvrij. Daarbij heb je 75pk op 750kg, golfjes 1.8, dodge neon, audi 1.8 laat je allemaal achter je.

In de 3 jaar tijd heb ik m'n verdelerkap moeten vervangen (13,-) buiten het standaard onderhoud.
 
Swift zijn voor weinig geld ook wel leuke autotjes. Collegatje van me had er 1 gekocht voor 600 euro ofzo rijd er al 2 jaar in rond zonder al te grote kosten.

ik heb 2 swifts gehad, geen problemen mee gehad en waren beide onder de 600E..
306-jes zijn ook betrouwbare auto's..

Maarja er is best veel, kijk wat allemaal al genoemd is ;)!

Swiftjes zijn inderdaad perfect... Mijne is wel wat duurder (1500 piek voor betaald ruim een jaar geleden)... Heb er inmiddels 18k mee gereden (had bij aankoop 108k gelopen, eerste eigenaar), echt helemaal niets aan kapot gegaan... Zowel de 1.0 als 1.3 zijn niet traag te noemen, ik heb de laatste, 75pk... Er is ook een Subaru versie van de Swift, vergroot je mogelijkheden wellicht... Nissan Micra al genoemd? Starlets zijn in de regel duurder dan Swifts trouwens...

Je budget is overigens wel laag voor iets fatsoenlijks, onder de 1000 piek zit er echt een hoop zooi tussen...
 
koop die van dcautomotive, staat hier in v&a, heb je een prima waggel zo te zien.
 
Mee eens, die starslet van DC is volgens mij goed onderhouden en ziet er nog strak uit. En ik weet zeker dat je verbaasd bent hoe lekker dat nog rijd(t?).
 
Waarom is dit topic nog steeds open en waarom gooit onze super moderator dit topic niet gewoon dicht?

Sorry hoor, maar 2 topics over het kopen voor een 1e auto terwijl er 10tallen goedkope auto's te vinden zijn, speur gewoon marktplaats af. En zoals al gezegd is er een speciaal topic voor.

Iedereen gooit hier toch alle auto modellen op waar je zelf ook op kunt komen. Gewoon zelf een beetje moeite doen.

En je bent ook wel een droeftoeter als je na 2 maand nog geen auto heb weten te vinden die een paar 100 euro kost.
 
laat me raden net zoals je vragen in het sprint en race topic over het aanschaffen van sprinter of racers heb je nu maar besloten nog even de bus te nemen of met andere mee te liften ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top