Klein vraagje...

Mitsjiel

FAC member y0!
Kijk... ik moet voor sinterklaas dus een surprise maken eh... en ik wil een xbox gaan fixen voor iemand.
Alleen ik heb geen idee hoe groot zo'n ding is, en kan het helaas ook niet zelf opmeten (heb er geeneen) en het is ook niet te vinden op internet...

Kan iemand misschien ff opmeten hoe groot zo'n ding is?

En een ander klein vraagje... ik heb nog een oude cd writer liggen, hoe kan ik die aansluiten zodat laadje openkan door op knoppie te drukken?
Gewoon 12volt erop aansluiten? (staat er achterop) OF heb ik meer nodig?

Voor degene die me wil helpen..: :*
 
Advertisement - register to remove this

tis maar een suprise hoor, hoeft toch niet zo precies :? Ik heb er hier een staan maar geen meetlat/lint, ik schat zo'n 40 bij 30 cm
 
raymen said:
44,5 x 21 x 14 cm

vond ik ergens bij google... weet niet of het klopt... :p

edit:ff veranderd

die 21 cm klopt nix van, de zijkant is iets van 1.5x zo smal als de voorkant...

edit: lekkere discussie trouwens, over xbox maten 8P
 
Xbox is the Microsoft future-generation video game system, delivering the most powerful games experiences ever. Xbox empowers game artists by giving them the technology to fulfill their creative visions as never before, creating games that blur the lines between fantasy and reality. The Xbox video game system and controller are designed to capture the power and performance that Xbox will deliver and are based on the input of more than 5, 000 gamers and games creators from around the world. Sleek and powerful in its look, in a rich shade of black, the Xbox video game system is emblazoned with a large "X" and a signature green Xbox "jewel" positioned in its center.

Product Description Microsoft Xbox - Game console ,Type Xbox ,Type Game console , Dimensions (WxDxH) 30 cm x 18 cm x 8 cm, Weight 4 kg ,Colour Support Colour ,Processor 1 x Intel Pentium III 733 MHz ,RAM 64 MB x ,DDR SDRAM - integrated ,Display None, Input Device Game pad - 8 button(s) - wired , Communications 100 Mbps




bron: http://www.xboxnu.nl/proddetail.asp?prod=830951
 
Mitsjiel said:
Kijk... ik moet voor sinterklaas dus een surprise maken eh... en ik wil een xbox gaan fixen voor iemand.
Alleen ik heb geen idee hoe groot zo'n ding is, en kan het helaas ook niet zelf opmeten (heb er geeneen) en het is ook niet te vinden op internet...

Kan iemand misschien ff opmeten hoe groot zo'n ding is?

En een ander klein vraagje... ik heb nog een oude cd writer liggen, hoe kan ik die aansluiten zodat laadje openkan door op knoppie te drukken?
Gewoon 12volt erop aansluiten? (staat er achterop) OF heb ik meer nodig?

Voor degene die me wil helpen..: :*
ja 12 Volt klopt, kan je dus errug simpel doen door batterijen in SERIE (dus niet parralel) achter elkaar te zetten, als je 1,5V batterijen gebruikt moet je er dus 8 gebruiken. Je kan ook zo'n 12V batterij nemen maar weet niet of hij het lang uithoud i.v.m. het verbruik van je cd-spelertje.

mocht je niet weten hoe dat serie/parralel werkt pm me dan maar ff +ralf+
 
scoop643 said:
ja 12 Volt klopt, kan je dus errug simpel doen door batterijen in SERIE (dus niet parralel) achter elkaar te zetten, als je 1,5V batterijen gebruikt moet je er dus 8 gebruiken. Je kan ook zo'n 12V batterij nemen maar weet niet of hij het lang uithoud i.v.m. het verbruik van je cd-spelertje.

mocht je niet weten hoe dat serie/parralel werkt pm me dan maar ff +ralf+

ej, tenks :D
Ik denk dat ik een ouwe scooter accu daarvoor ga gebruiken.. ben ik daar ook weer vanaf namelijk :p
En in serie zetten enzo weet ik volgens mij nog wel van de 2e klas :p

iig, bedankt! zo ff proberen of t werkt :)
 
Back
Top