Kenteken gevens van een auto

Jorne

Turbo Turbo!
Hallo,

Ik ben 2 weken geleden aangereden door een mevrouw die hard achteruit reedt, en me zo van me schakel ramde :p

Nu weet ik wie de vrouw is enzo, adres ect.
Maar de verzekeringsmaatschappij van mij zegt sneller te kunnen werken als ze haar kenteken ook hebben, die heb ik nu dus 'hoogstwaarschijnlijk'

(Ik weet alleen niet zeker of het haar auto is. En die vrouw wil het ook niet zeggen omdat ze zegt dat ik geen schade heb.. Maarja 2 kapjes & me jas zijn toch echt kapot :()

Nu zoek ik dus een site, waar ik een kenteken kan invoeren en kan zien op welke naam de auto staat.. (ik hoef alleen maar de voorletters of achternaam te zien)..

Weet iemand hier een site voor?

Alvast bedankt!
Groet,
Jorne
 
Advertisement - register to remove this

JorneP said:
Hallo,

Ik ben 2 weken geleden aangereden door een mevrouw die hard achteruit reedt, en me zo van me schakel ramde :p

Nu weet ik wie de vrouw is enzo, adres ect.
Maar de verzekeringsmaatschappij van mij zegt sneller te kunnen werken als ze haar kenteken ook hebben, die heb ik nu dus 'hoogstwaarschijnlijk'

(Ik weet alleen niet zeker of het haar auto is. En die vrouw wil het ook niet zeggen omdat ze zegt dat ik geen schade heb.. Maarja 2 kapjes & me jas zijn toch echt kapot :()

Nu zoek ik dus een site, waar ik een kenteken kan invoeren en kan zien op welke naam de auto staat.. (ik hoef alleen maar de voorletters of achternaam te zien)..

Weet iemand hier een site voor?

Alvast bedankt!
Groet,
Jorne
Je kan via OM of politie ofzo opvragen op welke naam een kenteken staat.
Zit wel een bedrag aan vast om die op te vragen maar of het andersom kan weet ik niet....
 
Je kunt het kenteken invoeren op www.zoekop.tk. Bij de meeste kentekens staat dan het merk en type van de auto vermeld. Misschien heb je daar wat aan.
 
Aerox-Evo70 said:
je hebt toch zoiezo het schadeformulier waarop staat wat er gebeurd is...

Moet nog ingevuld worden.. (mevrouw zei als je schade hebt, kom je volgende week maar langs..)

Kom ik daar, met de kapotte dingen, zegt ze, ik heb geen schade gezien hoor ?

(ik heb 4 getuigen die derbij stonden op de parkeerplaats..)

Het is een vrouw, die werkt in het bedrijf waar ik op dit moment stage loop, ik vraag haar zo nogmaals wat haar auto is, anders neem ik andere stappen.. :(
 
Manta said:
www.rdw.nl

onderin staat het ergens, raadpleeg voertuiggegevens ofzo

Heb ik geprobeerd, krijg ik het auto type enzo, alleen ik weet niet welke auto van haar is.. iig een station-car en daarvan staan der 4 op de parkeerplaats.. ik weet dat ze een trekhaak heeft (omdat ze daarmee flink in me Derbi is geknalt)..

Dan blijven der nog 2 over.. maja ik vraag het haar nogmaals, en anders ga ik wel naar de directie ofzo.. :(
 
Waarom wacht je niet ff tot "mevrouw" in dr auto stapt?

Of heeel snel schadeformulier invullen of om 5 uur liggen beide spiegels eraf. :+
 
hoi

het kan via de rdw kost alleen meen ik 5 euro en dan word eerst toestemming gevraagd aan de eigenaar


dus je kan het beter via iemand bij de politie regelen
 
Ronald Brok said:
Jij gaat me niet vertellen dat die mevrouw tegen jouw nieuwe Derbi Gpr Nude is opgereden?
Toch wel.. :( (alleen schade op de kappen (en een kapotte jas), de kappen krijg ik volgende week nieuw binnen.. maja die kappen moeten betaald worden.. )

Ik heb nu 't kenteken van mevrouw, en de zaak is inbehandeling @ verzekering.. iedereen bedankt voor de reacties! :)
 
laat ff weten hoe het afloopt met die vrouw dan, (k bedoel of ze nog wat tegen je zegt etc, en of je alles vergoed krijgt)
 
eej veel succes met de afhandeling!

ik heb nog een vraagie waar moet je bij de rdw.nl site heen om de voertuig gegevens dmv een kenteken op te vragen?
 
Back
Top