keeway f-act 50 mat zwart 2007

recognize

Well-Known Member
Dag,

Ik heb een paar weken geleden een 2e hands keeway f-act gekocht en ik ben van plan hier een aantal dingen aan te veranderen, zodat die wat mooier is. Ik weet er alleen niet veel van en heb er dus een aantal vragen over.
Als ik alles veranderd en naar wens heb zal ik er wel een aantal foto's inzetten.

Aangezien de scooter al 8 jaar oud is zit er nog geen digitale kilometerteller op, ik wil deze er opzetten, zodat de scooter wat nieuwer, moderner oogt. Is dit zomaar mogelijk? Werkt dan ook alles en zijn er dingen waar ik op moet letten?

Ik ben van plan er een klein windschermpje op te zetten, deze zitten er standaard als het goed is al op maar ik heb er geen.
001_tongue.gif


Ik ga de lampenkappen schoonmaken, deze zijn nu aardig geel verkleurd. Hoe kan ik deze weer mooi of moet ik deze toch echt opnieuw aanschaffen?

Daarna wil ik ook nog de "spoiler' weghalen aangezien ik hier geen gebruik van maak door er een koffer op te zetten en het niet mooi vind. Heeft iemand hier nog ideeën voor om dit mooi weg te werken zodat ik dus geen 2 gaten in de kappen heb.

Ik wil een donkerblauw lint in de wielen zetten.

And last but not least, ga ik de kappen donkerblauw spuiten. Nu vroeg ik me af of dit zomaar kon aangezien (dat idee heb ik in ieder geval, ben hier niet zeker van) de kappen van ander materiaal zijn dan de keeway's die een glimmende kappenset hebben.

Ook ga ik natuurlijk de uitlaat mooi schoonmaken en de voorvork, etc ,etc zodat alles er weer als nieuw uitziet.




Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top