kappen schuren?

paul83

speedy "flies"
kappen schuren en spuiten?

ik wil mn kappen van mn sf2 schuren,
moet je je kappen helemaal schuren totdat de lak eraf is en de kappen helemaal wit zijn en dan glad na schuren
OF
gewoon lichtjes opschuren zodat de lak er nog wel opzit maar wat ruwer is en dan glad na schuren (zoja blijft de volgende lak dan wel goed hechten)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

wil gwoon weten of ik alle lak er helemaal af moet schuren, want er zitten zat van die kl*te hoekjes en puntjes aan die moeilijk te schuren zijn.
 
als je een grondlaag gebruikt hoeft het alleen glad te zijn, geen grond laag moet je de kap helemaal kaal halen ivm. kleurverschil, maar er staan wel how to's @forum
 
probeer wel zo goed mogelijk in de hoekjes en zo veel mogelijk glad..
want het voorbereiden(schuren e.d.) is mss nog wel belangrijker dan het spuiten zelf... ;)
 
ik heb nou een paar kappen geschuurd en ze zijn superglad (korrel 600) alleen zie je wel lichte krasjes op de kappen maar die voel je niet.dan zal het toch wel goe zijn denk?
 
ik zal ze nog met 800WP schuren en dan een klein kapje proberen, moet haast wel lukken.
Krijg je trouwens met motip hoogglans spuitbussen de kappen echt mooi glanzend of gaat da alleen maar met compressor?
 
ik ga m'n speedfight 2 een nieuw kleurtje geven. zit te denke aan buitenkappen iets donker zoals donkerpaars of donkerblauw of zwart en roosters en binnenkappen en velgen wit. Wat zou het mooiste zijn voor de buitenkap metallic of glans.
is metallic trouwens moeilijker te spuiten als glans?
 
heb een paar foto's gezien op forum van metallic en die zien er wat dof uit tegenover een met glans gespoten scooter. zal wel aan fototoestel liggen (hoop ik).
glans is opzich ook wel vet. zit flink te dubbe wat het zal worde ahhhhh
 
Back
Top