kappen gespoten

Brecht1987

Well-Known Member
Ik had overlaatst mijn kappen herspoten. En ik was dus heel trots want het was heel mooi gelukt(geen ene druiper :) ) Tot vandaag want ik was vergeten na het spuiten nog een beschermlaag te leggen en de scoot de hele dag in de zon heeft gestaan kwam ik er juist achter da er precies allemaal druppeltjes zitten op mijn kappen. Hoe zou ik dit kl*te probleem best oplossen.
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat er niks anders op zit dan opnieuw schuren en de hele mik mak.. vertel eens hoe je hebt gespoten :)
 
Die druppels zijn waarschijnlijk druipers. Druipers krijg je als je teveel lak op een plaats aanbrengt. Waarschijnlijk heb je teveel in 1 keer gespoten of van te dichtbij gespoten.
 
Nee. Ik heb die kappen 2 weken geleden gespoten en toen was er niks aan de hand. Maar gistere heeft die de hele dag in de volle zon gestaan en s' avonds waren en precies allemaal druppeltjes op. IK denk dat door de zon trug stukjes lak zijn losgekomen. IK had gedacht deze er trug uit te schuren( maar met welke korrel). En dan trug een laagje lak. En dan zeker vernis erover doen. Is dit de beste manier of kan ik beter mijn kap trug helemaal schuren en dan trug alles opnieuw
 
ik denk dat je lak dan dus nooit extreem uitgehard is en nu weer loslaat van de ondergrond..
als ik dit zo hoor tenminste...
ik raad je aan hem helemaal terug te schuren en opnieuw te beginnen..
wantg je hebt grote kans dat dit later weer komt en het is niet ideaal om dikke lagen lak aan te brengen..
 
Back
Top