Kans op een Cooper S en een 2fast4race met je advertentie op age2age.nl!

----advertorial----

Kans op een Cooper S en een 2fast4race met je advertentie op age2age.nl!

Ken jij het? Zoeken door honderden pagina’s en nog steeds niet vinden wat je zoekt. Een wirwar van advertenties, zo druk dat je na een paar minuten je net geplaatste advertentie al weer kwijt bent. De saaie kleuren en vele nutteloze boden.

Er is nu een site die handelen anders benaderd. Ga naar www.age2age.nl en plaats een advertentie. Je zult merken dat je precies kun aangeven wat je aanbiedt. Zo kan een mogelijke koper precies zoeken naar jouw aangeboden scooter, mp3, telefoon en ga zo maar verder.

En als er dan een bod gedaan moet worden, dan stuur je dit toch gewoon even naar de mobiele telefoon van de adverteerder.

Bovendien maken de adverteerders in de rubriek Brommers en scooters naast de vette cooper S ook nog kans op 1van de 2 2fast4race cilinders.

Age2age adverteerd op Scooterforum.net, heb je hier ook intresse in, neem contact met ons op.
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind het wel beter dat je moet betalen voor plaatsen van advertentie zo blijft het netjes en opgeruimd. En plaats je niet gouw 20 loose advertenties
 
Vind ik ook gewoon hoor, die paar centen wil ik echt wel geven als je daar dan een goede schone en zoekgerichte site voor terug krijgt...

ziet er zeker mooit uit =)
 
Mooi site. maar ik ga geen 90 cent betalen voor een advertentie die op marktplaats gratis is :) haha en maar 25 euro moet opleveren. mischien als ik iets duurders verkoop....

En 2fast cil heb ik al ;)
 
Wel vette site, alleen beetje jammer dat je moet betalen om te adverteren. Heb maar ff een advertentie gemaakt voor mn achterveer zodat ik miss kans maak op 1 vd prijzen:#
 
Beste Members,

Bedankt voor de eerste reacties. We zijn erg blij met commentaar. Zo kan een site worden gebouwd die precies aan de wensen van de gebruiker voldoet. Natuurlijk zijn er nog wat punten niet helemaal goed. Daarom ontvangen we ook erg graag jou opmerkingen.

Antwoorden op je opmerkingen kun je vinden op
http://www.age2age.nl/nieuws/335-bedankt-voor-de-eerste-reacties.html

Elke opmerking is welkom!

Met vriendelijke groeten,

Age2age.nl
 
Nette en duidelijke site! Betalen per advertentie vind ik ook een goed idee, dit houd die onzin adverteerders hopelijk buiten de deur.

Succes.
 
idd hele nette site, al 3 advertentie's op staan.

Trouwens, voor 40.000 euro kan je een verdomd dikke Cooper maken :D
 
Dank je voor de complimenten!

idd hele nette site, al 3 advertentie's op staan.

Trouwens, voor 40.000 euro kan je een verdomd dikke Cooper maken :D

Dank je voor de complimenten!

Op dit moment zijn we bezig met het zoeken naar mogelijkheden om de site beter gevuld te krijgen. Er staan nu in een paar dagen 80 advertenties op. Echter is het van belang dat er meer komen. Anders kun je niet vinden wat je zoekt.

Zijn er misschien suggesties hoe we de acties beter onder de aandacht kunnen brengen?

Alles is welkom!

Met vriendelijke groeten,

Age2age.nl
 
Sponsored links bij google... Via mijn werk doen we het ook, en het bezoekers aantal naar de website is in 2 dagen gestegen van 1.400 naar 2.300 per dag.

Wanneer gaan de prijzen verloot worden trouwens? :)
 
Back
Top