kan niet kiezen

Status
Not open for further replies.

ErwinM.

Trotse Tukker!
ej ik kan maar niet kiezen tussen scooter of brommer. Ik kan een aprilia sonic of suzukie tsx kopen voor 400 euro of een mt5 voor 325. welke zouden jullie nemen. greetz erwin
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik zal wel even paar foto's posten kunne jullie ook mee genietuh+ralf+
64574670.jpg

64574662.jpg

64574657.jpg

welke zouden jullie nou kiezen dan. alles 400 euro behalve de mt5
 
jah ik heb vandaag ook ongeluk gehad scooter over de kop dreks alle kappen kapot dat vind ik zo kloten. dat heb je bij brommers niet. en nu de verzekering tog haast geen fuck meer uit maakt vind ik brommers ook wel mooi. Alleen schakelen moet ik dan even leren
 
schakelen heb je zo door das et probleem niet. maar je hebt idd gelijk over het vallen. tja, tis maar waar je van houd, keb zelf een Senda SM gehad en nu een Neo's omdat het schakelen op een gegeven moment mij begon te vervelen en ik gewoon relaxed rond wou tuffen zonder er teveel mee bezig te zijn :p
 
haha jah ben die kappen een beetje zat gaan altijd zo snel kapot bij mij:p maar jah we zullen zien wat er het beste uit de test komt+ralf+
 
ik zou wel weten wat ik zou kiezen :X

sonic dus :p die andere dingen zijn rijp voor de sloop man x|
 
go dreks alles af kraken hier ej:p ma ik zal eens kijken of ik die keal te pakken kan krijgen van de sonic. en zo jah word het ff kijkuh of het wat is.+ralf+ zolang ik met deze maar niet over de kop ga:D
 
ja weet het ik ga voor de sonic hij rijd nu 75 en dat is hard genoeg. moet wel oppassen voor electrisiteit kastjes.:p ma goed bedankt allemaal en ik sluit hem maar weer.+ralf+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top