Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Het gaat hem ook niet om de persoon van schie zelf maar dat hij na al die jaren is een x van de 1e plaats is afgereden..
 
crazybond700 said:
Dat slaat natuurlijk echt nergens op. Zie jij wat hij berijkt heeft maar eens na te doen en kom dan terug:)

Zowiezo over 1 run kun je niks zeggen. Johan reed bijvoorbeeld vorig jaar de 1e ook niet ideaal... daarna ook 6.805.

Mee Eens, En zo zijn er meer mensen die hun eerste run altijd vernaggellen zoals ik :+
 
Aerox-Evo70 said:
chiel zit int buitenland, volgens mij reed cas :p

jammer van die tijd, in 2004 reed ie nog 7,3
(niks aan gebeurd in de tussentijd :p)


alleen andere cilinder, ja klopt chiel zit lekker in afghanistan tussen ze hoofddoek vrienden
 
Sibo said:
Die vast stond in de drap :D, ik kwam er met me turken bus zelfs nog door heen :W

Rooienaar tnnx voor de foto... :) :W, had zelf nog niet eens een foto van me scooter met kappen :D

DSC01440.JPG


Dit was ik dus...

Dat was jij dus :+

En ik de hele dag maar mekkeren van wie dat zipje was :X




Zocht jouw altijd achter mina :*
 
-Cris- said:
Al die tijden van 8 en erboven......Tja dat zijn ws ook die scooters die er eigenlijk niks te zoeken hebben:)

Er waren er ook maar 5 die uberhaupt onder de 7,5 reden:eek: En dat voor een ''extreem'' klasse:+

eens, maar dat je heb als je alles wat niet ''standaard'' is in 1 groep gooit. maar wel een kanshebber met 2x 40cc afkeuren 8P
 
Back
Top