Jouw Droomauto Topic #21

Status
Not open for further replies.
670x377Image.jpg


670x377Image.jpg


670x377Image.jpg
 
Het is soms wel erg voorspelbaar. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat die SLS werkelijk even snel is als de 458 Italia... Maar ondanks dat blijft het zeer vermakelijk :D. Top Gear US is soms ook wel grappig overigens.
 
Het is soms wel erg voorspelbaar. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat die SLS werkelijk even snel is als de 458 Italia... Maar ondanks dat blijft het zeer vermakelijk :D. Top Gear US is soms ook wel grappig overigens.

Ik las gisteren voor 't eerst in TopGear magazine en daar stond in 't voorwoord ook dat die afleveringen vrij weinig meer met informatieve TV te maken hebben, met opzet.
 

Yo, cheers bruv..
Heb net in 2 uur door een topic heen gewerkt met termen en info waar ik niet eens 1% procent van begrijp, maar puur om 't feit dat 't er stond moest doornemen. :*

Tjah, is dat niet al een tijdje zo? :p

Dat is ook zeker zo, maar 't waren meer de typische Clarkson bewoordingen die 't wel grappig maakten. :)
Heb 'm niet bij de hand, maar iets in de trant van 'De show is voor de Jan Lul die tijdens 't breien ook wat TV wil kijken, zonder al te veel technische info'.

Ik had dus beter TG kunnen kijken, zoals in de planning stond, dan die link van Lars openen. :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top