Jouw Droom Auto Topic

Status
Not open for further replies.

Ossje

Well-Known Member
Aangezien veel mensen auto's posten (bij: "je volgende auto" en "Je eigen auto") die ze niet kunnen betalen of die niet mogelijk zijn om te krijgen, dacht ik zo, ik maak een thread waar jij jou DROOM auto kan posten. Of gewoon vette wagens natuurlijk.

Veel kijk plezier toegewenst :p

Hier vast mijn aandeel:

enzo17_a.jpg


enzo16_a.jpg


:~:~:~:~
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

BaasB said:
neeeee, laat maar lekker staan

en ontopic

*pic*

:~ :~ :~ :~

Zooo lelijk dat ze altijd dat mercedes logo weghalen en dan vervangen door een kleeman of carlson exemplaar :L
 
Morpheus said:
Zooo lelijk dat ze altijd dat mercedes logo weghalen en dan vervangen door een kleeman of carlson exemplaar :L

Mee eens, maar beetje knutselaar kan zelf wel wat fixen |:)
 
Ik heb liever een vette SUV , veel veiliger als zo'n dikke sportwagen :p
Met natuurlijk de nodige In Car Entertainment.

Waarom krap zitten zonder luxe :p , ik vind snelheid ook wel vet maarja...heb je vaak weinig aan.

Lincoln Navigator :W

DSC00031.jpg


DSC00048.jpg


Mocht ik het geld een keer winnen sjeez ik meteen naar Hessing om er 1 te halen :p

Of een H2, al is dit niet mn favoriete kleur...al mn auto's worden zoiezo Metallic Grijs/Zwart.

DSC00102.jpg
 
Overigens mag een BMW 7 Serie met wat modificaties ook wel tot mn wagenpark behoren...en een Jaguar XJ, maar die hoeft alleen herspoten te worden..een jaguar heeft al style genoeg...moet je niet mee kutten.
 
Bas@ICE said:
Overigens mag een BMW 7 Serie met wat modificaties ook wel tot mn wagenpark behoren...en een Jaguar XJ, maar die hoeft alleen herspoten te worden..een jaguar heeft al style genoeg...moet je niet mee kutten.

bescheiden lijsje :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top