Je volgende barrel #40

7nTnr_zpsd59e8fb0.png
 
Zag laatst ook een bericht op facebook dat roken evenveel kost als een Ferrari bla bla. Waarom hebben de niet rokers dan niet allemaal een Ferrari?
Zelfde als zeggen dat een kind evenveel kost als een Porsche, 99 van de 100 mensen zonder kinderen rijden nog steeds in een Golf 3:p

Omdat die voor t geld van de Ferrari miss wel hun 'keet' hypotheekvrij hebben? kijk naar mijn pa bijvoorbeeld?

Een Ferrari of een Porsche klinkt beter/leuker in de oren dan bv. een huis :)
 
Bedankt voor de aanvulling, zoiets bedoel ik dus...

Jesse, er zijn wel 100 goede redenen te verzinnen om geen kinderen te willen, maar de afweging is maar zelden geld...

Hoeveel pau... euhm... mensen uit een sociaal zwak milieu hebben 2 of meer kinderen? Lijkt me het ultieme bewijs dat de financiële factor niet al te groot is ;)
 
Last edited:
Flink offtopic, maar ik ben de enige jongen met de familienaam. Ik moet dus wel kinderen krijgen wil mijn familie niet uitsterven. Fuck die Porsche, familienaam gaat voor:+
 
Inmiddels rond met de leasemij, week 1 - 2013 op kenteken. Heb echter een automaat, verder precies hetzelfde :) Alleen foto's zijn al van de website dus vandaar van deze.

sportback 105pk tfsi, pearl zwarte lak, s-line exterieur + interieur, halfleder, zwarte dakhemel, xenon, navi plus + bluetooth + music interface, 7-traps s-tronic, climate control, regen- en lichtsensor, cruise control etc. etc.

4932037.jpg


4932037_3.jpg


4932037_6.jpg


4932037_8.jpg


4932037_9.jpg


Op termijn wellicht nog chipje naar 140pk, vooralsnog is dit prima. Bye bye Auris 8)
 
Mooi. Motor niet te licht denk je?

Mwoah, valt wel mee denk ik, zal qua prestaties niet veel verschillen met wat ik nu rij, zeker niet als ie gechipt is :) De 1.4tfsi met dezelfde opties werd me tevens te duur. Oa door 25% bijtelling vanaf 2013 en doordat hij net buiten m'n leasebudget valt wordt die ongeveer 120e netto p/maand duurder dan deze, dat is het verschil in prestaties mij niet waard :)
 
Mooi ding, alleen na de nieuwe A3 gezien te hebben in het echt, zou ik echt niet meer voor het oude model kiezen. Dat nieuwe model is zo enorm dik!

1.2 TSI icm DSG rijdt gewoon goed.

:~
audi-a3-sportback-7382.jpg

audi-a3-sportback-7389.jpg
 
Last edited:
Lease = altijd bijtelling betalen over de nieuwprijs dus dat maakt niks uit. Tenzij je werkgever jou mss in iets tegenoet komt maar dat gebeurt zelden.
 
Idd. Ding is gekocht voor 29.750. Als ik de nieuwe A3 zou samenstellen met dezelfde opties, waar ik geen concessies in wil doen, dan kom ik uit op ca 37 a 38k. En dat past niet in het leasebudget van m'n huidige functie ;)
 
Back
Top