Je volgende barrel #40

Had ook al een station voordat ik kinderen had... En een hond komt er nooit, stinkende herriemakende schijtende (en nu komt het verschil met kinderen:) vlooienbalen...
 
vraag me af wat jullie dan allemaal meeslepen in die stations? (jullie zonder kinderen that is...)

echt grote dingen krijg je er niet in, waarom heb je dan die ''extra''ruimte nodig
 
Station eigenlijk altijd mooier.

Volvo850R.jpg
 
ok puur smaak dus...


audi/alfa/volvo zijn de enige die ik eventueel als station zou willen.... maar niet omdat sedan lelijker vind...
 
Mee eens, een 2deurs is het mooist maar als dat niet anders is liever een station dan een 4 deurs!

Onderstel op de remmen na klaar die kan ik van de week ophalen netzoals de einddemper.
Ook een diff gevonden in de goede verhouding en alles fris gemaakt en de cardan as en aandrijfasjes.

IMG_6753.jpg


IMG_6755.jpg
 
Zag laatst ook een bericht op facebook dat roken evenveel kost als een Ferrari bla bla. Waarom hebben de niet rokers dan niet allemaal een Ferrari?
Zelfde als zeggen dat een kind evenveel kost als een Porsche, 99 van de 100 mensen zonder kinderen rijden nog steeds in een Golf 3:p
 
Back
Top