Je Volgende Barrel #34

Status
Not open for further replies.
Maar wat wil je er mee gaan doen? Snelweg/provinciaal/lokaal?

Provinciaal en een beetje lokaal, an sich was/is de Twingo prima daarvoor... Die Swift die je post is best leuk, alleen geen kmstand... En voor degene die vond dat ik m'n gf er niet in kon laten rijden, hij is dus voor mezelf, alleen woon-werk, 17k km per jaar...
 
Last edited:
Oke, begrijpelijk. Ik zou dan wel iets groter gaan dan klasse verkeersdoos, dus de vivio, charade, alto wegstrepen. Waarom staat er geen Starlet tussen?

Kom weinig/ geen interessante Starlets tegen binnen mijn eisen; >'95, max. 150k gelopen, en in een straal van 75 km...

Pepijn, het gaat niet om sparen, meer dat ik uit principe niet meer als € 1.500,= wil uitgeven. Na het debacle met de Focus, de aanschaf van de Volvo, een kleine (nu nog maar 1) en een huis begrijp je me wel denk ik...
 
Je mag onze Arosa 1.0 wel kopen voor 1500 hoor :), bijna jaar APK er nog op. Rood, 160.000 km, nieuwe Uniroyal Rain Experts, 3e eigenaar, oRiGiNeLe NeDerl@nDer ;(
 
Met die Polo GTI betaal ik 40e wegenbelasting in de maand, met de S6 x2 .. 80 euro.

Soms gebruik ik de S6 maar 1 keer per week, dan betaal ik voor elk ritje 20 euro wegenbelasting :|

S6/Jetta verkopen -> Polo GTI en een amerikaan met de grootst mogelijke v8 :p
 
Polo Bluemotion betaal je 0,0 wegenbelasting voor... :D

Maareh,

Jetta weet ik mss wel iemand voor, PM anders even specs, foto's, prijs?
 
Bart, is een civic niks voor je? Ik kom regelmatig van zulke civicjes tegen :)

Ik haal deze volgende week op ( daily drive ), 1500euro, 1.4 met 90pk, 115k, airco etc.

Foto-CYT487PY.jpg

Foto-WEHJDBHY.jpg

Foto-XDV4WG8K.jpg

Foto-NOZLMCLT.jpg

Foto-TZ3BT634.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top