Je Volgende Barrel #34

Status
Not open for further replies.

Frank

"Because racecar"
Nieuwe dan maar :W

Beter verkopen, vang je nog wat meer voor..
Mijne ook net verkocht, heb nu alleen nog setje RS6 over :p

Quanta costa voor die mk4?

Die Alfa kwam ik laatst weer tegen hier in de buurt. :p

zal voor je vragen wat hij ervoor wilt hebben...


@ dirk, hoe ziet dat ding eruit? huidige eigenaar laat niks meer van z'n horen.

Zag er zover ik kon zien netjes uit, nog steeds met de bbs velgen.
Maar heb hem niet heel goed bekeken, zag hem langsrijden toen ik voor het stoplicht stond.

/Wel grappig, degene die mijn Volvo gekocht heeft is ook echt een gigantische autoliefhebber. :p
Golf 4 met 450 pk oid (testblok van Audi TT erin, voor op het circuit) en nog wat spul. Gaat die Volvo ook helemaal opknappen enzo.
Ben benieuwd, hij zou de foto's sturen. :p

Kroegpk's :~ :~

Van mij mag je nog ff wachten hoor... Ik lap overigens nooit 10k voor een auto, meer dat je 3/4k bijlapt... Alleen mijn eerste auto kostte veel geld, de rest is bijlappen :)
 
Advertisement - register to remove this

@ Arne:

Nee, was een MK4 met een testblok van een Audi TT die ze hebben weten te bemachtigen.
2 Liter atmosferisch blok waarvan er maar 10 waren gemaakt oid.
Was geloof ik ook een turbo op gezet, hij had het compleet uitgelegd maar ben de helft weer vergeten. :+
 
2173255859ac9d808340b.jpg


4861461473_abdd8316d0_b.jpg


mk3_by_vwosiu_by_hiddenlucas.jpg


VR_6_by_lukasztczew.jpg


4805346440_d873e73868_o.jpg


3172338937_961b32079c_o_d.jpg
 
Een koper voor mn R33 vinden is eigenlijk het enige probleem. Niet dat ik er al serieus werk van heb gemaakt maartoch.

Ooit staat hier zeker een R34 GTR
 
je had het er vorige x toch over dat je ook nog je huis moet inrichten ofzo en dan je dat liever hebt dan een r34 en een kratje bier waar je op moet zitten?
Ik heb de oplossingen: koop die r34 GTR, en als je dan thuis voor de tv wilt zitten schroef je even snel de stoelen eruit. Heb je een interieur én je R34.
 
Zoveel hoef je ook niet meer bij te leggen als hij de goede prijs voor zijn R33 vangt.

Punt is alleen dus iemand zover zien te krijgen die dezelfde waarde er inziet als Lars zelf.
 
burning like an angel

skyline van een maat van me 400 pk schoon op de achterwieltjes.

lachgas installed

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hHDYIEdm-6g"]YouTube- Banden slijten.mp4[/ame]

burning @ vv erica 76 Dieren (omg.Arnhem/Apeldoorn)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top